خرید خاویار ارزان، با کیفیت بالا چگونه امکان پذیر است؟ و دارای چه نکات مهمی است؟

خرید خاویار ارزان

خرید خاویار ارزان واژه ای است که بسیاری بدنبال آن هستند. شرکت های اینترنتی همچون آسان ماهی با تخصص خود و حذف واسطه این امکان را برای خرید خاویار ارزان فراهم آورده است. دقت نمایید هر ارزانی دلیل بر صحت اصل بودن خاویار نیست. ما خاویار های اصلی را به شما معرفی می کنیم که با بهترین هزینه خریداری کنید.

خاویار یک ماده غذایی بسیار پر فایده است این ماده غذایی پر خاصیت های معجزه آسای درمانی است. که مصرف آن تا اکنون توانسته بسیاری از بیماری هارا بهبود دهد یا از ان پیشگیری کند.

بنابراین بسیار از اقراد که دچار مشکل های خواصی هستند به سمت مصرف این ماده ارزشمند روی می آورند. بسیاری از افراد نگران قیمت خاویار هستند و همیشه در ذهن خود تداعی می کنند که خوب وقتی یک کیلو خاویار قیمت میلیونی دارد چگونه آن را بخریم و بخوریم . اما ما با شما میگویم اینطور نیست شما هم میتوانید خرید ارزان خاویار را تجربه کنید.

خرید خاویار ارزان
خاویار با کیفیت

خاویار انواع مختلفی دارد. یکسری از گونه ها با توجه به اینکه دسترسی به آنها راحت تر است و بلوغ آنها سریع تر است خرید خاویار ارزان شامل آنها می شود. مانند خاویار سیبری و استرلیاد. این دو گونه در سنین پایین به بلوغ جنسی می رسند. دانه های خاویار این گونه ها ریز تر است. نکات دیگیری برای خرید خاویار ارزان را در این مقاله دنبال کنید.

مراقب افراد سود جو باشید

بسیاری از افراد فرصت طلب به دنبال عدم نا آگاهی بسیاری خاویار های مصنوعی و تقلبی را با قیمت بسیار پایین عرضه می کنند. باید بخاطر داشته باشید که هر قیمت پایینی دلیل ارزانی نیست. بلکه قیمت های سی- چهل تومنی برای خاویار اصل و با کیفیت آن هم در وزنهای بالای صد گرم امکان پذیر نیست. بنابراین مراقب باشید که خاویار های بی کیفت مصنوعی  را به جای خاویار های ارزان و با کیفیت خریداری نکنید.

تاسماهی سیبری و استرلیاد برای خرید خاویار ارزان

بالاترین قیمت خاویار مربوط به فیل ماهی یا خاویار بلوگا است. این ماهیان عظیم الجثه بسیار دیر تر از سایر گونه ها به بلوغ می رسن.د بنابراین  دلیل اینکه خاویار این گونه گران قیمت است. یک دلیل دیگر دانه ها درشت و با کیفیت آن است. میزان ارزش غذایی خاویار گونه های مختلف تا حدودی باهم متفاوت است.

اما باید به این نکته اشاره کنم که تمامی خاویار های بدون توجه به اندازه رنگ و نوع گونه دارای ارزش غذایی بالایی هستند.

تاسماهی سیبری (خاویار بری)

تاسماهی سیبری یک گونه با ارزش اقتصادی بالا است که از بسیاری جهات ارزشمند است. این ماهی بومی ایران نیست و وارد کشور ما شده است و به سرعت بالایی جایگاه ویژه در آبزی پروری ایران پیدا نمود. این ماهی دارای سرعت رشد بالایی می باشد. در شرایط پرورشی سن بلوغ تاسماهی سیبری به ۶-۵ سال در نرها و ۸-۶ سال در ماده تغییر می‌کند. تاسماهی سیبری در ۲۲ کشور جهان پرورش داده می شود.

خرید خایار ارزان
خاویار بری

تاسماهی استرلیاد

ماهی استرلیاد از گونه های بومی دریایی خزر است که به راحتی قابل پرورش است. اینگونه نسبت به سایر گونه ها دارای جثه کوچکتری است. این ماهی حتی در وزن ۱ کیلو گرمی می تواند به بلوغ کامل برسد. ماهی استرلیاد ۴-۵ سالگی به بلوغ جنسی می رسد و اگر خاویار آن درس استحصال شود دارای ارزش بالایی است. خاویار استرلیاد هم دارای دانه های ریز مشکی است. خرید خاویار ارزان با خاویار استرلیاد هم امکان پذیر است.

چرا  خرید خاویار ارزان

خرید خاویار ارزان با خاویار تلاژن را تجربه کنید. تلاژن با بسته های با وزن ۱۰-۱۵-۳۰ و ۵۰ گرمی خاویار را در انواع گونه ها عرضه می کند. وزن پایین این امکان را بوجود می آورد که خاویاری ارزان بدست مصرف کننده برسد. خاویار به عنوان یک پیش غذا است و نیاز نیست به میزان زیادی خریداری شود.

بنابراین بسته های کوچک تلاژن یک امکان برای خرید خاویار ارزان اما با کیفیت را  فراهم آورده است.
نکته دیگر این است که تلاژن با توجه به اینکه یک تیم علمی و تخصصی است با حذف واسطه های مختلف توانسته است خرید خاویار ارزان را امکان پذیر نماید.


بنابراین حتی بهترین خاویار ها را میتوانید با قیمتی مناسب و ارزان اما با کیفیت و تازگی بالا تهیه نماید. شرکت تخصصی آسان ماهی با ارائه خاویارهای برند تلاژن و ایده های مختلف سعی بر این دارد تا سلامتی جامعه را با افزایش مصرف آبزیان که بهترین آنها خاویار است را افزایش دهد.

 نتیجه گیری

با توجه به نکات گفته شده خرید خاویار ارزان دور از انتظار نیست . اما باید توجه نمود تا خاویار ارزان را از کجا تهیه می نماید. خاویار تلاژن از مرحله صید تا عرضه خاویار، تمامی مراحل را تحت کنترل خود انجام می دهد. بنابراین با حذف واسطه ها توانسته خاویار را با قیمت مناسب ارائه دهد. این شرکت توانسته با تنوع خاویار های گونه های مختلف و  اوزان های مختلف  تا حدود بسیار زیادی دسترس خرید خاویار ارزان برای همه قشر ها فراهم نموده است. ما با  ارتباط همیشگی خود با مخاطبان این امکان را به آنها داده ایم که تا خاویار با کیفیت و ارزانی را خریداری نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831