خرید خاویار ایران و انواع محصولات پردازش شده موجود در بازار جهانی

خرید خاویار ایران

 خرید خاویار ایران با تجربه خوردن خاویار  با عطر و طعمی فوق العاده همراه  است. خرید خاویار ایران در انواع مختلف فرآوری شده در دنیا  جایگاه ویژه دارد. خاویار معمولاً شور است، اما چقدر شور به نوع فرآوری آن بستگی دارد. تخم های کوچک خاویار بسته به گونه ممکن است طعم متفاوت داشته باشد.

اگر به این مسئله که غذای شما از کجا تهیه و دارای چه ارزش غذایی است اهمیت می دهید ، خاویار یک انتخاب عالی است. می توانید خاویار ماهی خاویاری یا گوشت ماهی خاویاری را انتخاب کنید. این ماهیان با توجه به ارزش بالایی که دارند در بهترین شرایط پرورشی رشد می کنند. بنابراین شما مواد غذایی دریافت خواهید کرد که هیچ هورمونی یا آنتی بیوتیک دیگری ندارد، و از هیچ آفت کش دز پرورش آنها استفاده نمی شود.

خاویار ایران چیست؟

به عبارت ساده، خاویار تخم شکم ماهی خاویاری است.  خاویار در چند اسم  بلوگا ، سورگا، استرا ، بری و استرلیاد موجود است.
گرانترین خاویار beluga از ماهی خاویاری فیل ماهی است که در دریای خزر زیست می کنند ، که با روسیه و ایران هم مرز است. بلوگا دارای تخم های نرم و با رنگ نقره ای خاکستری کمرنگ تا سیاه مشخص می شود.
خاویار اوسترا وجود دارد که از اندازه متوسط و به رنگ خاکستری تا قهوه ای مایل به خاکستری است.
کیفیت بعدی خاویار سوورگا خاکستری کوچکتر است. یک خاویار کوچک و متوسط ، به رنگ تیره است. به خودی خود دارای طعم دلپذیر است.

"<yoastmark

سایر خاویار های رایج دنیا

خاویار بسیار ارزان قیمت شامل خاویار بری با تخم های کوچک، سخت، سیاه-خاویار ماهی سفید (که به آن آمریکایی طلایی نیز می گویند) با تخم های کوچک زرد طلایی و خاویار ماهی قزل آلا (همچنین به آن خاویار سرخ نیز گفته می شود) که تخم های نارنجی متوسط  دارند.

خرید خاویار ایران در انواع خاویار های فرآوری شده

تکنیک های پردازش تأثیر قابل توجهی در ترکیب و کیفیت محصول و در نتیجه بازاریابی دارند. کیفیت تخمدان و تخم تاثیر بسیاری بر روی محصول نهایی خاویار دارد.
تخمدان هایی که برای تولید خاویار دان تاسماهیان مناسب نباشند برای تولید سایر محصولات نمک سود و فشرده کنار گذاشته می شوند.

خریدخاویار ایران ، پاستوریزه

برای نگهداری بیشتر در بسته شیشه ای بسته بندی می شود. خاویار های پاستوریزه توسط دما، پاستوریزاسیون می شوند. این تکنیک به دقت و تجربه بسیاری نیاز دارد تا گرما روی طعم و مزه خاویار اثر نگذارد.

خرید خاویار ایران ، فشرده

خاویار فشرده، تخم های آسیب دیده طی مراحل خاویار گیری محسوب می شود و می تواند ترکیبی از انواع و درجه خاویار ها باشد. خاویار فشرده یک توده متراکم قابل برش و فرآوری شده از تخم غربال شده و نمک سود تاسماهیان است. برای تهیه خاویار فشرده، از تخمدان های نارس که دارای غشای بسیار ضعیفی هستند، استفاده می شود.

خرید خاویار ایران ، دان

نوع رایج از خاویار ایران را شامل می شود که هم  در بسته بندی پاستوریزه شده است هم از نوع خلا . خاویار دان تاسماهیان بصورت دانهای جدا از هم و کاملا سالم و داری قابلیت ارتجاعی قابل ملاحظه است. تمامی روش های بسته بندی و فرآوری اینن خاویار استاندارد و تحت نظارت وزارت بهداشت و استاندارد ملی است.

نکاتی که باید در  خرید خاویار ایران جستجو کرد

خاویار تازه باید روشن ، براق و سالم باشد. نباید به صورت ترکیده یا غیرشفاف باشند. مانند ماهی با کیفیت خوب ، به هیچ وجه نباید بوی زهم بدهد. باید بوی مدیترانه ای دریا بدهد.

مصرف متداول خاویار

سرآشپز ها معمولاً خاویار را همراه با پیاز خرد شده، تخم مرغ های  خرد شده، خامه ترش ، لیمو ، بلینی و نان تست سرو می کنند.
سرو کردن خاویار بصورت سرد لذت خوردن خاویار را افزایش می دهد.

 

خرید خاویار ایران
خرید خاویار ایران

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831