خرید خاویار در تهران به چه صورت امکان دارد و نکات مربوط به آن چیست ؟

خرید خاویاردر تهران توسط شرکت های مختلف و برندهای معتبر متفاوتی انجام می گیرد. شاید برای برخی سوال باشد که خرید خاویار در تهران، از چه مکان های بهتر و مورد اطمینان بشتری است. تمام مراحلی که یک خاویار باید در تهران بدست مشتری برسد را در این مقاله را به شما خواهیم گفت.

خاویار ماده غذایی خامی است که بعد از طی مراحل مختلف فرآوری و در بسته بندی های مختلف عرضه میشود. یک مفهموم عام برای خاویار این است که خاویار باید فرآوری شود، محافظت شود و در نهایت در قوطی های مخصوص بسته بندی و فرآوری، عرضه شود.
برندهای معتبر خاویار در تهران مانند تلاژن معمولاً تمامی مراحل خاویارگیری تا عرضه را  توسط امکانات خود انجام می دهند. بنابراین شناخت یک برند خوب و آشنایی با تجربیات کاری این شرکت های می تواند کمک بزرگی به خرید خاویار در تهران توسط مشتریان باشد.

خرید خاویار در تهران و خواص خاویار آن

علاوه بر این که خواص خاویار بسیار زیاد است پرانرژی و لذیذ است که طعم و بویی بسیار خوشایند دارد. خاویار ماده گران‌بها از نظر خواص است. ترکیبات خاویار شامل مواد معدنی، پروتئین، چربی، ویتامین‌ها و آب بوده به‌طوری‌که پروتئین و چربی آن به سهولت جذب بدن می-شود.
به‌طور کل از خواص خاویار می‌توان به بازسازی هموگلوبین در بدن- تقویت ماهیچه‌ها- تقویت استخوان‌ها- مقابله با استرس-بی‌خوابی و میگرن- مقابله با ویروس‌ها- کمک به پیشگیری از حملات قلبی و بیماری آلزایمر- کمک به درمان فشارخون بالا- جلوگیری از بیماری پارکینسون – پیشگیری از سرطان- پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های التهاب مفاصل – افزایش شادابی- درمان افسردگی- ترمیم پوست و ضد پیری- ترمیم مو و جلوگیری از ریزش- جلوگیری از چروک دور چشم- مانع از ابتلا به بیماری‌های آرتریت رو مائید (التهاب مفاصل)، جلوگیری از بیماری‌های دستگاه گوارش- کمک به افزایش رشد مغز، چشم و هوش جنین – افزایش و تقویت اسپرم در مردان- در درمان ناباروری در مردان ضروری و منجر به افزایش باروری سلول تخمک و کاهش سقط‌جنین می‌‌شود.
خاویار دان تاسماهیان
خاویار دان تاسماهیان از تخمدان تازه و رسیده ماهی که بیهوش و خونگیری شده اند استحصال می شود. اگر امکان انتقال زنده ماهی به محل فرآوری وجود نداشته باشد. بهترین حالت این است که بلافاصله تخمدان استخراج شود و تخم ها غربال شوند و در دمای صفر درجه سانتیگراد تا انجام مراحل فرآوری و نمک زنی، نگهداری شود. خاویار دان تاسماهیان بصورت دانهای جدا از هم و کاملا سالم و داری قابلیت ارتجاعی قابل ملاحظه است.
خاویار فشرده تاسماهیان
یک توده متراکم قابل برش فرآوری شده از تخم غربال شده و نمک سود تاسماهیان است که اصطلاح روسی آن پاپوسوایا ایکرا است. برای تهیه خاویار فشرده، از تخمدان های نارس که دارای غشای بسیار ضعیفی هستند، استفاده می¬شود. تخم های موجود در این نوع تخمدان برای تولید خاویار دان مناسب نیستند. خاویار فشرده از نظر کیفی در دو کلاس طبقه بندی می¬شود. خاویار فشرده درجه یک، نباید دارای بو یا طعم نامطبوعی باشد. درخاویار فشرده درجه دو، وجود ته مزه علفی یا لجنی تا حدودی قابل قبول است.
خرید خاویار در تهران بصورت اصل
خرید خاویار با کیفیت یکی از مسائل مهم بین دوستدارن خاویار و تولیدکنندگان خاو یار است. کیفیت یعنی شایستگی جهت استفاده بخصوص و میزانی است که یک محول انتظارات مصرف کننده خود را برآورده می سازد. بعبارتی دیگر کیفیت به مجموعه صفات و خصوصیات گوناگون یک فرآورده اطلاق می شود که باعث مقبولیت آن توسط خریدار یا مصرف کننده می شود.
خرید خاویار با کیفیت با توجه به کنترل کیفیت یا جنگ با فساد آلودگی شامل اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری یا به تعویق انداختن تغییرات فساد آور از هر طریق، روش و فرآیند موجود. این اقدامات باید از لحظه ی صید ماهی شروع و تا مراحل انتقال ماهی به صیدگاه، برش، استحصال تخمدان، عمل آوری، انبار و توزیع خاویار ادامه یابد و شامل اقدامات بازدارنده آلودگی و تقلب در فرآورده باشد.
در سالهای اخیر، فناوری در راستای تولید خاویار مصنوعی در کشور های اسپانیا، روسیه، ژاپن و فلسطین اشغالی معرفی شده است که هدف اصلی آنها شبیه سازی و تولید دو نوع خاویار مربوط به تاسماهیان و آزادماهیان است. اغلب این روش ها به عنوان ابداعی جدید ثبت میشود؛ بیشتر این ابداعات بر اساس اصولی است که درآن ماده غذایی به صورت کپسول یا ذرات ریز در می آید که شبیه کاربردهایی است که در امور دارویی و غذای رایج است.
عزیزان قابل بذکر است خاویار های مصنوعی در بسیاری از کشورهای سازنه با کیفیت و معرفی کامل به فروش می رسد . اما برخی افراد سود جو خاویار های بی کفیت و غیر بهداشتی را با قیمت پایین بفروش می رسانند که مشکل عمده همین خاویار های غیر استاندارد است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831