خرید سالمون لذیذ و آشنایی با دستورالعمل های محبوب سالمون کبابی در دنیا

خرید سالمون لذیذ

خرید سالمون لذیذ برای پخت کبابی چه به‌صورت فیله، و چه استیک، ایده‌آل و مناسب است. خرید سالمون لذیذ و پخت آن به نحوی سالم  بسیار مهم است. این ماهی سالم و گوشتی بسیار خوش عطر و طعم است. خرید سالمون لذیذ با این دستورالعمل‌ها طعم دلپذیر جدیدی به آن می‌بخشد.

وجود پوست در هر دو نوع برش به نگه‌داشتن انسجام گوشت ماهی در حین پخت و پز کمک می کند.

در این مقاله، به برخی از روش‌های کباب‌کردن ماهی سالمون که بسیار سالم و خوش خوراک است، اشاره نموده‌ایم. این تنها برخی از دستورالعمل‌های ساده برای کباب کردن ماهی سالمون نروژی است.


خرید سالمون لذیذ برای سالمون میسو کبابی

مزه‌دار کردن ماهی سالمون برای کباب با میسو،(خمیرسویا متشکل از سویا، نمک و مخمر) که یک طعم دهنده کاملاً شگفت انگیز است، یک وعده غذایی سریع و آسان بوده، که می‌تواند در مدت زمان کمی تهیه شود. هر وقت برای طبخ غذا فرصت کمی داشتید و در عین حال دلتان یک غذای خوش طعم و لذیذ می‌خواست، این دستورالعمل عالی برای ماهی کباب میسو را در نظر بگیرید.

 

فیله های ماهی سالمون با لیمو

یک روش سریع و آسان برای کباب کردن ماهی بزرگ؛ با این دستور العمل از فیله ماهی به همراه لیمو و شوید، غذایی خارق‌العاده به‌دست می‌آید. می‌توانید این غذا را حدود ۲۰ دقیقه آماده، و مزه‌دار کنید. همچنین برای تهیه یک وعده غذایی کامل و تازه از فیله های ماهی سالمون، لیمو و مارچوبه کبابی استفاده کنید.

 

خرید سالمون لذیذ برای سالمون آتشی

این کباب سالمون که از مخلوط ادویه آسیایی الهام گرفته، و سریع کباب می‌شود، حاوی یکی از طعم‌دهنده‌ترین غذاهای سالمون است. سس سویا، فلفل، زنجبیل و روغن کنجد، تنها معدودی از مواد تشکیل دهنده‌ای هستند که طعم های آسیا را به میز شام شما در ماهی سالمون می‌آورند.

ماهی سالمون چیلی و لیمو

زیره، چاشنی عالی برای ماهی سالمون است، و این مرینت جلوه زیبایی به کباب شما می بخشد. ادویه های مورد استفاده مانند آب‌لیموترش ، پودر فلفل قرمز، سیر و زیره چاشنی‌های فوق‌العاده یک ماهی سالمون کبابی است. در این نوع دستورالعمل باید فیله هایتان به آرامی کباب شوند. بنابراین زمان پخت طولانی‌تر است و حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد.

خرید سالمون لذیذ

 

ماهی سالمون با تخته چوب سرو

قرار دادن مواد غذایی بر روی یک تکه چوب هنگام پخت و پز، یکی از بهترین روش ها برای کباب کردن ماهی است. تخته، یک عطر و طعم دودی به ماهی سالمون می دهد. این دستورالعمل برای ماهی  روی تخته چوب سرو کمی زمان می برد.ابتدا باید تخته را حدود ۳۰ دقیقه خیس کرد و حدود ۳۰ دقیقه برای پخت غذا زمان نیاز است؛ اما کاملاً ارزش آن را دارد.

خرید سالمون لذیذ
خرید سالمون لذیذ

استیک ماهی سالمون

سرو استیک‌های سالمون با برنج یا سیب‌زمینی پخته شده، و سالاد یک وعده غذایی سریع و آسان است. استیک های ماهی سالمون را می توانید با انواع سبزیجات خرد شده ریز مانند ریحان، پیاز، ترخون، شوید، جعفری، آویشن، کره، نمک و لیمو ترکیب کرده، و سپس گریل نمایید.

 

خرید سالمون لذیذ
سالمون در سس باربیکیو

سس باربیکیو (معمولا رب گوجه یا سس کچاپ، سرکه، شکر یا عسل، و ادویه‌های مختلف در تهیه آن مصرف می گردد.) و ماهی سالمون ممکن است ترکیبی بعید به نظر برسد، اما عطر و طعم‌های این سس برای کباب تعجب‌آور است؛ و باعث طعم و مزه عالی سالمون کبابی می‌شود. از این سس هم به عنوان مرینت، و هم به عنوان یک سس هنگام سرو استفاده کنید.


خرید سالمون لذیذ برای سالمون پر از مواد

اگر فیله های نازک دارید، برای  کباب کردن مشکل است. اما می‌توانید بین فیله‌ها را با موادی مانند پنیر پارمزان، زیتون، و سبزیجاتی مانند ریحان و شوید پر، و  با خلال دندان فیکس و به مدت بیست دقیقه کباب کنید. این دستورالعمل ماهی کباب شده را همراه روغن زیتون استفاده کنید، تا طعم بیشتری به آن ببخشد. قبل از قرار دادن ماهی حتماً گریل را به روغن آغشته کنید. هنگام تهیه ماهی سالمون پر شده، مطمئن شوید که چاشنی خود را با دقت انتخاب کنید.

خرید سالمون لذیذ ماهی سالمون با آویشن و لیمو

این ماهی‌کبابِ سریع و آسان، به همراه دستور تهیه آویشن و لیمو جالب است. اگر دوست دارید، می‌توانید به جای آویشن خشک از گیاه تازه آن استفاده کنید. این دستورالعمل به خوبی در هر دونوع فیله ماهی سالمون، و استیک ماهی سالمون کاربرد دارد.

خرید سالمون لذیذ
خرید سالمون لذیذ

سالمون کبابی تاکو

عاشق تاکوماهی هستید، اما هرگز با ماهی سالمون امتحان نکرده‌اید؟ تاکوهای ماهی کباب شده طعم بیشتری دارند و باعث ایجاد یک تاکو شگفت‌انگیز می شود. مزه‌دارکردن با ادویه‌ای که بخورد ماهی سالمون می‌رود مهم است.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831