خرید ماهی سفید شمال و دانستنی ها جالب این ماهی ارزشمند

خرید ماهی سفید شمال

خرید ماهی سفید شمال و مصرف آن یکی از لذت بخشترین خرید برای دوستداران ماهی است. ماهی سفید یکی از پر طرفدارترین ماهی شمال کشور است. زیستگاه این ماهی دریایی خزر است. خصوصیاتی همچون خش خوراکی، خاصیت فراوان و جلب افراد با تنوع در سلیقه های مختلف سبب محبوبیت این ماهی گشته است.

با با ما همراه باشید با مقاله جذاب خرید ماهی سفید شمال.

ماهی سفید از سالیان دور به عنوان یک ماده غذایی پر مصرف در شما و نقاط مختلف کشور محسوب میشده خرید ماهی سفید شمال همیشه به عنوان یک پایه مهم از خرید سال نو بوده است. این ماهی به عنوان یک سنبل ثابت در سفره های شب عید و یلدا حضور پر رنگی داشته است . ماهی شکم پر ماهی سفید طرفداران بسیار زیادی دارد.

این ماهی در شش ماه از سال صید می شود و در شش ماه اول سال یعنی بهار و تابستان صیدش ممنوع است. بدلیل اینکه این ماهی از اوایل اسفند ماه آماده به تولید مثل می شود. و صید این ماهی در فصل تخمریزی ممنوع می باشد.این ممنوعیت برا حفظ ذخایر این ماهی ارزشمند درایی خزر است.

ماهی سفید دریایی خزر

ماهی سفید که متعلق به دریایی خزر است با نام علمی Rutilus frisii شناخته می شود. این ماهی از خانواده کپور ماهیان است. و رزیستگاهش در آبهای لب شور است. این ماهی برای تخم ریزی و تولید مثل به رودخانه مهاجرت می کند. عمده این ماهی در سواحل جنوب دریایی خزر واقع در کشور عزیزمان زیست می کنند.

 

این ماهی همه چیز خوار است و بیشتر از صدف های کف دریا استفاده می کند و رشد می کند. این ماهی بدلایل مختلفی مانندد سد سازی آلودگی های زیست محیطی ، صید به روی بسیار کم شده است. بنابراین خرید ماهی سفید شمال نسبت به گذشته گران شده است چون عرضه کم اما تقضا زیاد است.

شیلات برای بازسازی ذخایر این ماهی ارزشمند دست به تکثیر کنترل شده این ماهی نموده و تا حدود زیادی توانسته ماهیان انگشت ق را بدریا رها سازی کند. این ماهی ۳-۵ سالگی به بلوغ می رسد.

نکات مربوط به خرید ماهی سفید شمال

بسیاری از افراد بعد از سفر به شمال در برنامه خود دارند که حتما خرید ماهی سفید شمال را داشته باشند. ماهی سفید یک سوغاتی بسیار ارزشمند استان های گیلان و مازندران است. در خرید ماهی سفید دقت نمایید که سودجویان نتوانندماهی آمور را به شما به عنوان ماهی سفید عرضه کنند. ماهی سفید اصلا قابل پرورش در محیط محصور نیست.

ماهی که ب عنوان ماهی سفید پرورشی فروخته می شود ماهی آمور است.
امروزه با گسترش شرکت های مختلف فروش آبزیان دسترسی این ماهی در سراسر کشور راحت و آسان گشته است. شما کافی است با کمترین زمان ممکن ماهی سفید خود را سفارش دهید سپس این ماهی را در کمترین زمان درب منزل دریافت کنید. بنابراین انخاب شرکت مورد اطمینان که دارای تعهد کاری بالا است بسیار مهم است.
طعم ماهی سفید بسیار مطلوب است و با سایر ماهیان مخصوصاً ماهی آمور که توسط برخی سود جویان بفروش می رسد متفاوت است. ماهی سفید بدنی دوکی شکل بهرنگ نقره ای فام و درخشان و دارای دمه کاملاً فاق شده که انتهای آن کاملاً هفت است اما ماهی آمور در انتهای فاق دم داری هلال است. پولک های آمور درشت تر و معولا تیره و کدر است. تعداد دندان حلقی آمور و ماهی سفید متفاوت است.

خرید ماهی سفید شمال از شرکت آسان ماهی

ماهی سفید شمال یکی از محصولات پر طرفدار این فصل این شرکت است. ما ماهیان سفید خود را توسط صیادان خبره صید می کنیم. محل زیست ماهی سفید و نوع صی می توان به افزایش کیفیت ماهی سفید کمک کند. صیادان با تجربه ما پس گرفتن سفارش مشتری ماهیان با کیفیت بالا را گرفته. بنابراین خرید ماهی سفید شمال از این شرکت بسیار خاطره خوبی برای مشتریان به جا می گذارد.

شما با این محصول میتوانید بدون سفر به شمال با کمترین هزینه این ماهی را سر سفره های خود بیاورید. آسان ماهی انتقال سریع ماهی سفید با حمل و نقل استانداردانجام میدهد. سپس به سفارش مشتری در کوتاه ترین زمان ماهی هارا پاک و برش می زنند.

ما یک محصول ویژه و بسیار لذیذ هم برای دستداران این ماهی داریم. ما ماهی سفید آماده شده برای شکم پر را هم در بسته بندی شیک و استاندارد درب منزل مشتریان ارسال می کنیم . ماهی شکم پر های ما به روش خطع گیلان آماده می شود و بسیار هم پر مایه و لذیذ است.

و خریداران ماهی سفید این گزینه را هم بسیار ترجیح می دهند. مواد درون شکم ماهی از انواع سبزی محلی شمال و پر از گردو و رب انار است. تازگی و کیفیت در خرید ماهی سفید شمال را با شرکت ما تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831