خرید میگو تازه در تهران شامل انواع دریایی و پرورشی آن است.

خرید میگو تازه در تهران

خرید میگو تازه در تهران توانسته تا حدودی سبب افزایش سرانه مصرف آبزیان و غذای دریایی شود. خرید میگو تازه در تهران با توجه به تجهیزات بروز و مکانیزه این روزها افزایش یافته است. ما میخواهیم به شما نشان دهیم خرید میگو تازه در تهران شامل چند نوع می باشد.

ایرانی ها بیشتر از گذشته میگو می خورند. مصرف میگو درست است افزایش یافته اما باز هم میزان این غذای دریایی و سایر آبزیان در کشور ما بسیار کم است. درصورتی که آمریکا با توجه به اینکه مصرف آبزیانشان خیلی بالا هم نیست ۴۹ درصد از خانواده های آمریکایی میگو را در سبد خرید خود در سال ۲۰۱۸ قرار داده اند که یک رکورد بالا است. دلایل مختلف سبب افزایش قیمت میگو گشته است. در واقع میگو یک ماده غذایی با ارزش  و گرانبها است.

مکانهای عرضه نقش پر رنگی در افزایش سرانه مصرف آبزیان و الخصوص میگو دارند. این به هوش و نبوغ مکان های عرضه در نحوه عرضه میگو بستگی دارد. اکنون خرید میگو تازه در تهران به عنوان یک ماده ارزشمند دیده می شود و یک غذای خوشمزه و دارای طبخ سریع است.

انواع میگو تازه

میگوی که شما از تهران می خرید یا بصورت تازه است یا به صورت منجمد است. هردو صورت میتواند شامل میگو های دریایی و میگو های پرورشی شود. شما با انتخاب یک مرکز خرید بروز و استاندارد میتوانید میگو های تازه و با کیفیت را در تهران خریداری کنید.

خرید میگو تازه در تهران از انواع دریایی

امروزه با گسترش علم و تکنولوژی دیگر دسترسی به میگو تازه و بدون انجماد دور ازانتظار نیست. زمان صید میگو در فصل مشخصی افزایش می یابد. اما عوامل محیطی و صید بیش از حد ذخیره میگو را به شدت کاهش داده است.

این روزها تقریباً تمام میگوهای صید شده دریایی موجود در بازار ، تازه و منجمد در بازار هستند. اما تخریب محیط آنها – از تغییرات آب و هوا ، شکوفایی جلبکها از رواناب کودها ، فرسایش مزارع باتلاقی ساحلی از لکه های نفتی و طوفان های نفتی و تغییرات شوری آبهای ساحلی از طغیان – در حال انجام است.
مسئله دیگر در مورد میگو دریایی ، میزان صید است هنگام خرید میگوهای دریایی، ساکنان خوش شانس که در نزدیکی سواحل خلیج فارس و در جنوب زندگی می کنند .

میگو های تازه را در فروشگاه های ماهی پیدا می کنند. اما قبلا بیشتر میگوهای دریایی منجمد شده و در سراسر کشور حمل می شوند ، که می توانید آن را در کیسه های موجود در فریزرهای فروشگاه ها پیدا و ذوب مصرف کنید و یا دوباره فریز کنید. اما امروزه در  سراسر کشور ما رواج یافته است. کیفیت بسته به نحوه پردازش میگو پس از صید بستگی دارد.

خرید میگو تازه در تهران

میگوهای دریای با کیفیت به مراتب بهتر بدون مواد شیمیایی با سیستم های سرمایشی از دریا و محل صید انتقال یابند. این عمل می تواند سبب طعم و بافت عالی میگو را به همراه داشته باشد.
شرکت آسان ماهی روی کیفیت ، تازگی و تنوع میگوهای خود  تمرکز می کند.

خرید میگو تازه در تهران از انواع پرورشی

بیشتر میگوهای مزرعه در آب و هوای گرمسیری پرورش داده می شوند. برای پرورش میگو به اندازه بازار تقریباً سه تا شش ماه طول می کشد ، در حالی که بسیاری از کشاورزان سالانه دو تا سه محصول خود را پرورش می دهند.

اکثر کارشناسان بر این باورند که بدون آبزی پروری ، غذاهای دریایی کافی نخواهد بود. دریاها به عنوان تنها منابع غذاهای دریایی کافی نمی باشند. نتیجه ماهیگیری بیش از حد و عوامل محیطی تأثیر منفی بر مقدار بسیاری از غذاهای دریایی گذاشته است. تقریباً ۸۰ درصد میگوهای مزرعه فقط از دو گونه پرورش می یابند میگو وانامی و موندوم که بسیار مقاومتر هستند نسبت به بیماری ها بنابراین مناسب تر هستند برای پرورش دادن.

"خرید میگو تازه در تهران

 
در حال حاضر ، تقریباً تمام میگوهای پرورشی موجود در بازار با امکانات مناسب اداره می شوند که با شفافیت عمل می کنند، از آنتی بیوتیک ها استفاده نمی کنند و تمامی مراحل کاریشان تحت پروتکل های بهداشتی است.
با این وجود قابل پیش بینی در آینده ، میگوهای پرورشی بیشتر بر بازار دنیا تسلط داشته باشند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای کمک به حفظ ذخایر دریایی به سمت ممصرف میگوهای پرورشی روی آورند.
تمامی مزارع میگو کنترل و بررسی می شوند. تمام این تأییدها به پایداری زیست محیطی مزارع می پردازند.

خرید میگو تازه در تهران

نتیجه گیری:

خرید میگو تازه در تهران می تواند شامل میگو های دریایی که از دریا صید می شود و میگو های پرورشی  شود که می تواند انواع سلیقه ها را راضی نگهدارد. بنابراین طرفداران این ماده غذایی ارزشمند و لوکس نگران تهیه میگو های تازه و با کیفت در تهران نباشید زیرا این امر امروزه رواج زیادی پیدا کرده است.

خرید میگو تازه در تهران

برای خرید سریع و مطمئن از آسان ماهی با کارشناسان ما در تماس باشید.

در بخش زیر هم می‌توانید محصول خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831