خرید میگو پرپروتئین، جایگزینی مناسب برای گوشت‌های پرخطر

خرید میگو پر پروتئین

خرید میگو پرپروتئین می‌تواند، نیاز بدن شما به این ماده ارزشمند را رفع کند. شما با خرید میگو پرپروتئین، یک ماده غذایی فوق‌العاده را به سفره خانواده‌تان هدیه می‌دهید. خرید میگو پرپروتئین و مزایای آن را در این مقاله بخوانید.

میگو، یک منبع پروتئین در رژیم غذایی است و پروتئین، برای رشد و ترمیم بافت‌ها و همچنین تولید آنزیم از اهمیت بسیاری برخوردار است. مصرف مقدار مناسب پروتئین در رژیم غذایی می‌تواند چالش برانگیز باشد. دانستن ارزش غذایی برای نظارت بر میزان مصرف پروتئین یک راهکار مناسب برای برآورده کردن نیازهای غذایی است.

خرید میگو پر پروتئین

هر ۱۰۰ گرم میگو، حاوی ۲۴ گرم پروتئین است. میگو، منبع پروتئین سالم نسبت به بسیاری از پروتئینی دیگر است، زیرا تنها حاوی ۱/۰ گرم چربی اشباع شده و حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ حاوی مقادیر کمی آلاینده است. روش آماده سازی به تعیین سلامتی میگو کمک می‌کند.

افزودنی‌هایی مانند کره، روغن و سس‌ها باعث کاهش ارزش غذایی آن می‌شوند. مانند سایر منابع حیوانی پروتئین، میگو یک پروتئین کامل است، حاوی تمام اسیدهای آمینه بدن برای عملکرد بدن است.

 

خرید میگو پر پروتئین و میزان مصرف پروتئین

توصیه‌های پروتئین بر اساس عوامل مختلفی از جمله میزان فعالیت، سن و جنسیت است. دامنه استاندارد پروتئین مورد نیاز روزانه ۵۰ تا ۱۷۵ گرم یا ۱۰ تا ۳۵ درصد از مواد مغذی روزانه است. برای یک رژیم غذایی متوسط ۲۰۰۰ کالری، پروتئین باید روزانه ۲۰۰ تا ۷۰۰ کالری داشته باشد. هر گرم پروتئین برابر با چهار کالری است.

محتوای چربی و کلسترول

اگرچه میگو حاوی کلسترول است، اما همچنین منبع خوبی از چربی‌های اشباع نشده به‌ویژه اسیدهای چرب امگا ۳ ائیکوزاپنتائنوئیک اسید (EPA) و اسید دکوساگزاوائئیک (DHA) است. اسیدهای چرب امگا ۳ در رشد مغز و شبکیه در نوزادان نقش دارند و با تنظیم فشارخون، جلوگیری از تشکیل لخته‌های خون و کاهش التهاب نقش مهمی در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی دارند. آنها همچنین در سلامت سیستم ایمنی نقش دارند و به حفظ عملکرد کلیه کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید غذاهای سرشار از کلسترول را کاهش دهید، میگو را با اعتدال مصرف کنید.

هشدار

یک وعده میگو، ۱۰۷ میلی‌گرم کلسترول را تأمین می‌کند. USDA توصیه می‌کند روزانه بیش از ۳۰۰ میلی‌گرم کلسترول مصرف نکنید. ترکیبی از میگو با سایر غذاهای دارای کلسترول بالا، مانند تخم‌مرغ، می‌تواند به‌سرعت تجمع یافته و باعث بیش از حد مصرف کلسترول شود که ممکن است منجر به عوارض قلبی عروقی مانند گرفتگی شریان‌های شود.

مواد معدنی و ویتامین

خرید میگو پرپروتئین، همچنین منبع خوبی از آهن، روی و مس، مواد معدنی است که برای تشکیل هموگلوبین و ساختار غشای سلولی و همچنین برای بهبود زخم‌ها ضروری است. میگو، منبع عالی سلنیوم است، یک ماده معدنی با خاصیت آنتی اکسیدانی است که می‌تواند رشد سلول‌های سرطانی را کند کرده و DNA را ترمیم کند.

علاوه بر این، میگو سرشار از ویتامین B12 است، یک ماده مغذی مورد نیاز برای حفظ سیستم عصبی سالم است. میگو همچنین حاوی مقدار کمی جیوه است. علاوه بر این، میگو حاوی آنتی اکسیدان‌هایی مانند آستاگزانتین است که باعث کاهش التهاب و آسیب اکسیداتیو می‌شود.

خرید میگو پر پروتئین به جای گوشت

مانند سایر غذاهای حیوانات، میگو حاوی مقادیر زیادی پروتئین است و می‌تواند جایگزین گوشت و مرغ به‌عنوان منبع پروتئین در رژیم غذایی شما شود. هفته‌ای یک یا دو بار از میگوهای تازه یا یخ زده به‌جای گوشت و مرغ استفاده. میگو حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری برای حفظ سلامتی است و از این رو، منبع پروتئین باکیفیت است و سایر مواد مغذی را نیز تأمین می‌کند.

با این حال، مهم است که میگوهای خود را به‌طور پخته استفاده کنید تا از مزایای آن بهره برید. میگو یک ماده غذایی پرپروتئین و پرآهن است که می‌تواند جایگزینی بسیار خوب برای گوشت قرمز که بسیاری از خوردن آن منع هستند شوند. همچنین این ماده غذایی بسیار ارزشمنده در رده سنی کودکان و سالخوردگان است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831