فروش خاویار ایران در بسته بندی های ظروف کوچک و آشنایی با نحوه فرآوری آن

فروش خاویار ایران

فروش خاویار ایران در انواع بسته بندی با توجه به نیاز مخاطب انجام می شود. این مقاله به شما نشان خواهد که برای فروش خاویار ایران در ظرف کوچک چه عملکردی توسط شرکت های فرآوری انجام می شود. ما را تا آخر همراهی نماید.

فرآیند پر کردن ظرف، یکی از وقت گیر ترین مراحل خط تولید و فرآوری خاویار است. بسته بندی فشرده و متراکم، به طوری که تمام حبابهای ظرف خارج شود یک نکته بسیار مهم است. بنابراین فشرده کردن خاویار درون بسته ها نیاز به تخصص کافی دارد تا به تخم های حساس خاویار آسیبی وارد نشود. بنابراین انتخاب یک برند علمی و با تجربه بسیار مهم است.
فروش خاویار ایرانی در بسته بندی های کوچک با توجه به سختی های خود توانسته به توان مالی مردم برای خرید راحت تر بسیار کمک کند.

فروش خاویار ایران مزایایی فروش خاویار ایرانی در ظروف کوچک

 

  • حفظ کیفیت تخم ها در حداکثر امکان
  • دسترسی آسان برا مشتری
  • تقاضای بالاتر بدلیل قیمت مناسب
  • دقت بیشتر در هنگام بسته بندی
  • مناسب برای مصرف کم با توجه به نیاز مشتری
  • مناسب برای افرادی که میخواهند با خاویار آشنا شوند
  • توسعه فرهنگ مصرف خاویار

 

"<yoastmark
فروش خاویار ایران

نکات مربوط به بسته بندی در ظروف کوچک

 

دو روش اساسی برای بسته بندی خاویار برای فروش خرده فروشی وجود دارد. یا در قوطی فلزی بسته شده یا در شیشه های بسته شده کاملا  در خلا ارائه می شود. اگر قوطی ها در خلا بسته بندی شوند، وجود میزان فضای خالی به میزان ۳-۵ میلی متر از لبه ظروف ضروری است. اگر قوطی ها بدون خلا و به صورت غیر قابل نفوذ به هوا مهروموم شوند،فضای خالی بالای ظرف ضروری نیست.
خاویار هرگز نباید “مخلوط” از چند ماهی یا گونه باشد. تقریباً همیشه ماهیان انتخاب شده هم سن، اندازه و از یک گونه است. بخشی از فرآیند درجه بندی اولیه ارزیابی کیفیت و قوام در بسته بندی اصلی است.

چرا شیشه و قوطی های فلزی ؟

جواب بسیار ساده است . خاویار نسبت به محیط و ماده ای که با آن تماس می گیرد بسیار حساس است. پس از سالها آزمایش  این دو ماده به عنوان مناسبترین با حداکثر محافظت در برابر محیط خارجی که ایمن، مناسب و مقرون به صرفه است انتخاب شدند.

"<yoastmark

ارزیابی کیفیت برای فروش خاویار ایران

مهمتر از همه بررسی طعم غنی خاویار است که توسط متخصص مخصوص و با تجربه انجام می شود. باید طعمی تازه و تقریباً کامل داشته باشد – بدون اینکه شور باشد. طعم دلپذیر باید با استحکام بافت تخمک ها همراه باشد. باید خامه ای و مدیترانه ای باشد نه تلخ و غیر قبل تحمل . هر دو درجه حرارت بسیار بالا و بسیار پایین عطر و طعم طبیعی و بافت تخم های مروارید کوچک را به خطر می اندازند.

نحوه بسته بندی ظروف کوچک برای فروش خاویار ایران

هنگامی که تمامی مراحل فرآوری خاویار انجام گرفت نوبت به بسته بندی در اندازه های مختلف می رسد که بسیار هم حساس است. وزن ظرف را روی ترازوهای با دقت بالا گرفته و سپس صفر می شود. در این صورت خاویار داخل ظرف وزن خالص متناسب با ظرف را پیدا می کند. تمام خاویار وارد شده وزن شده و بر اساس گرم به فروش می رسد.

فروش خاویار ایران

هوا دشمن شماره یک خاویار است. بسته های خاویار با توجه با دستگاه های مخصوص تحت فشار قرار می گیرد که بسته بندی خالی از هوا می شود.
روشهای مختلفی برای پاستوریزه ظروف کوچک وجود دارد. استفاده از حمام آب گرم به طور عام برای خاویار استفاده می شود. نسبت آب به توده خاویار در محفظه پاستوریزاسیون باید ۵ به ۱ باشد. دما ی آب قبل از فرو بردن ظرف حاوی خاویار می تواند ۱-۲ درجه سانتیگراد بیشتر از دمای مورد نظر برای پاستوریزاسیون باشد. دمای پاستوریزاسیون بین ۵۵-۷۰ درجه سانتیگراد است. دما در طول فرایند پاستوریزاسیون در تمام بخش ها باید ثابت باشد.

تمام ظروف پاستوریزه و یا غیر پاستوریزه سریعاً با آب ۵۰ درجه سانتیگراد و قلیائیت ۱-۲ درصد برای جلوگیری از رشد فعالیتهای میکروبی شسته می شوند. و سپس برای توقف فرآیند پاستوریزاسیون قوطی ها در دمای ۲۵-۳۵ درجه سانتیگراد خنک می شوند. در نهایت با استفاده از وزش هوای خشک به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه یا بصورت دستی با یک پارچه ، تمامی ظرفها خشک می شوند. خنک کردن ظرفها را می توان با قرار دادن آنها در جریان آب یا پاشیدن آب روی قوطی انجام داد؛ در این حالت دمای آب باید کمتر از ۱۸ درجه سانتیگراد باشد.
بعد از بسته بندی نوع لوگو و برند و اطلاعات خاویار ها بر روی بسته بندی ها قرار میگیرد.

فروش خاویار ایران

 نتیجه گیری

فروش خاویار ایران در بسته بندی های کوچک در سراسر ایران با سیستم های سرمایشی انجام می شود. تا کیفیت خاویار حفظ شود. خاویار را از مراکز قابل اطمینان خریداری کنید . این دقت می تواند باعث شود تا شما یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831