فروش میگو خوب و نکاتی که باید از هنگام خرید تا پخت بدانید چیست؟

فروش میگو خوب

فروش میگو خوب از کجا می توان تهیه کرد؟ سوالی است که بخصوص افرادی غیر جنوبی که از دریا جنوب که زیستگاه اصلی این آبزی ارزشمند است دور هستند می پرسند. فروش میگو خوب با توجه به تعهد کاری و صادقت فروشگاه های معتبر امروزه در سراسر ایران امکان پذیر است.

یکی از محبوب ترین انواع غذاهای دریایی، میگو است که بسیار لذیذ و در انواع غذاهای مورد استفاده قرار می گیرد.

برای افرادی که به دنبال از بین بردن کربوهیدرات های اضافی از رژیم غذایی خود هستند، میگو گزینه ای محبوب است. زیرا کربوهیدرات در آن صفر است و همچنین از نظر کالری بسیار کم است (تقریباً ۱ کالری در یک گرم میگو) میگو سرشار از پروتئین ارزشمند و چربی های امگا ۳ است. اما آنچیزی که میگو را بسیارخارق العاده میکند حضور میزان بالایی مواد معدنی و ویتامین است.

فروش میگو خوب در صورتی که بتوانید یک فروشگاه بروز که تعهد کاریشان کاملا مشخص است را پیدا کنیدامکان پذیر است.

میگو از رده سخت پوستان هستند و متعلق به شاخه ای  به نام بندپایان هستند. مانند همه بندپایان، میگو به جای اسکلت داخل دارای اسکلت خارجی است.

و این اسکلت بیرونی در بین بسیاری افراد قبل از پخت پاک سازی می شود و برخی افراد هم در برخی از پخت ها  مانند کباب کردن ترجیح می دهند آن  را با پوست طبخ کنند.

فروش میگو خوب

ویژگی های تغذیه ای میگو

میگو منبع بی نظیری از آستاگزانتین  است. همچنین منبع عالی سلنیوم و ویتامین B12 است. منبع بسیار خوبی از پروتئین، فسفر، کولین، مس و ید است. علاوه بر این، منبع خوبی از ویتامین B3 (نیاسین)، ویتامین B6 (پیریدوکسین) و  پانتونیک اسید (B5) است. همچنین ویتامین A و ویتامین E میگو نیز بسیار ارزشمند است.

میگو به عنوان منبع خوبی از امگا۳ شناخته می شود.  حاوی مقادیر تقریباً مساوی از دو امگا ۳ خاص ، EPA ( ایکوزاپنتائنوئیک اسید) و DHA ( دوکوزاهگزانوئیک اسید) است. میگو همچنین منبع خوبی از مواد معدنی روی، فسفر، کلسیم و ید است.

فروش میگو خوب تا پخت میگو

فروش میگو خوب و  تازه

میگو بسیار فساد پذیر است. بنابراین از زمان صید تا زمان پختن آن باید با احتیاط حمل شوند. بهترین میگوها محکم هستند و رایحه ای ملایم دارند. میگو نباید لکه های سیاه روی پوسته خود داشته باشد، که این نشانگر تجزیه گوشت است.

مطمئناً ، اگر میگوها را از مراکز مورد اعتماد که پس از سفارش اقدام به صید می کنند خریداری میکنید تازه است. اما بسیاری از افراد میگو را بصورت منجمد و یخ زده تهیه می کنند. که اگر باز از مراکز مطمئن تهیه شود که مراحل انجماد را بدرستی و طبق پروتکل های استاندارد انجام دهند ایرادی ندارد.

فروش میگو خوب

نحوه یخ زدایی میگو

شما هرگز نباید از مایکروویو برای یخ زدایی از میگو استفاده کنید، بگذارید تا آنها را در دمای اتاق ذوب شوند. بهترین راه برای یخ زدایی میگوهای یخ زده این است که یک شب در یخچال نگهدارید. راه مناسب دیگر این است که آنها را محکم در کیسه زیپ کیپ بریزید و محکم ببندید و سپس پنج تا ۱۰ دقیقه آب سرد را روی کیسه بریزید. از آب گرم استفاده نکنید و آب را مستقیم و بدون کیسه روی میگو ها نریزید.

فروش میگو خوب

فروش میگو خوب و پوسته گیری و پاک کردن میگو

مردم در بسیاری از نقاط جهان میگو را با پوسته ها می خورند – آنها ترد و خوش طعم هستند! اما در بسیاری از کشور ها مانند ایران مرسوم است که پوسته ها را قبل از پخت غذا حذف شوند، بنابراین تصمیم شما این است: آیا پوسته ها را قبل از پخت و پز حذف می کنید؟ یا بعد از آن؟ که به سلیقه شما بستگی دارد.

بهتر است حتی در هنگام مصرف با پوست میگو دستگاه گوارش میگو به اصطلاح رگ آن را که در واقع رگ نیست روده گوارشی میگو است می تواند پر از شن و ماسه باشد است را خارج کنید. برشی در انتهای پشتی آن ایجاد کنید و دستگاه گوارش را بیرون بکشید.

فروش میگو خوب

استفاده میگو با پوست دو مزیت جالب دارد یک اینکه برای کباب کردن بسیار مناسب است زیرا از گوشت در برابر گرمای شدید کوره محافظت می کند. و به حفظ آب درون میگو کمک کرده و از خشکی بافت آن جلوگیری میکند. از طرفی دیگر هنگامی که میگو را با پوست طبخ می نماید شکل خود را حفظ می کند.و شکل ظاهری جالبی پیدا میکند.

پخت میگو

با توجه به اینکه میگو و غذاهای دریایی مانند سایر گوشت ها بافت پیوندی ندارند نیاز کمتری به حرارت و دمای پخت دارند. برای پخت گوشت قرمز به دما بیشتر از ۷۰ درجه سانتیگراد نیاز است. در صورتی که میگو  دمای ۵۰ درجه سانتیگراد هم برایش کافی است و کاملاً پخته می شود.

فروش میگو خوب
فروش میگو خوب

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831