فروش هشت پا در تهران و خواص مصرف این آبزی اسرار آمیز چیست؟

فروش هشت پا در تهران

فروش هشت پا در تهران هم امکان پذیر است. امروزه با گسترش ابزارهای الکترونیکی و حمل و نقل استاندارد تمامی محصولات دریایی از جمله فروش هشت پا در تهران هم امکان پذیر شده است. اختاپوس یا هشت پا بدلیل خواص زیاد و طعم لذیذش طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده است. با ما همراه باشید با فواید و نکات مربوط به فروش هشت پا در تهران

اختاپوس منبع خوبی از روی، منگنز، مس، سلنیم، ریبوفلاوین و ویتامین B12 است. آنها همچنین منبع اصلی اسیدهای آمینه هستند. برخی از اسیدهای آمینه شامل هیستیدین، لوسین و لیزین است.  اختاپوس دارای منابع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی هست که بدن ما به آنها نیاز دارد. هشت پا بسیار کم کالری و یک راه عالی برای جذب پروتئین در رژیم غذایی شما بدون مصرف مقدار زیادی چربی است.

هشت پا  از خانواده سرپایان است. دارای هشت بازو قوی که پر از بادکش های قوی برای شکار است می باشد. هشت پا بسیار باهوش است و قدرت استتار بالایی دارد. ۹۰ درصد بدنش ماهیچه است. غذایی لذیذ که در آسیایی شرقی مصرف زیاد دارد. و اما فروش هشت پا در تهران هم رو به افزایش است. شرکت آسان ماهی با توجه به خواص و علاقمندی مشتریان هشت پا را بصورت تازه عرضه می نماید.

فروش هشت پا در تهران
فروش هشت پا در تهران بدلیل مواد مغذی آن

فروش هشت پا در تهران بدلیل آهن

اختاپوس به طور طبیعی از نظر آهن بسیار غنی است و تمام آهن لازم برای آقایان و تقریبا نیمی از مقدار توصیه شده را برای خانم ها فراهم می کند. این ماده معدنی حامل اکسیژن است و اکسیژن را به سلول ها ، بافت ها و اندام های حیاتی منتقل می کند. آهن همچنین در رشد سلول نقش دارد. مردان به ۸ میلی گرم آهن روزانه نیاز دارند، در حالی که زنان ۱۸ میلی گرم نیاز دارند. در ۸۵ گرم اختاپوس بیش از ۸ میلی گرم آهن وجود دارد.

فروش هشت پا در تهران بدلیل سلنیوم

اختاپوس بیش از مقدار مورد نیاز روزانه سلنیوم شما را تأمین می کند. این ماده معدنی کمکی در متابولیسم پروتئین هنگام هضم نقش دارد. سلنیوم همچنین با از بین بردن رادیکالهای آزاد به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند. آنتی اکسیدان های مانند سلنیوم با خنثی کردن رادیکال های آزاد از سلول ها محافظت می کنند. شما به ۵۵ میکروگرم سلنیوم روزانه نیاز دارید. یک وعده ۸۵ گرمی اختاپوس حاوی حدود ۷۵ میکروگرم سلنیوم است.


فروش هشت پا در تهران بدلیل ویتامین B 12

Octopus کل نیاز روزانه شما به ویتامین B 12 را تأمین می کند. این ویتامین برای سوخت و ساز بدن، ایجاد گلبول های قرمز جدید و پشتیبانی از عملکردهای مغز ضروری است. شما هر روز به ۲٫۴ میکروگرم ویتامین B12 نیاز دارید. داشتن یک وعده ۸۵ گرمی اختاپوس بیش از ۳۰ میکروگرم B-12 را در اختیار شما قرار می دهد. از مصرف زیاد B12 عوارض جانبی نداشته زیرا بدن شما مقادیر اضافی را از طریق ادرار دفع می کند.

امگا ۳

هشت پا به مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا ۳ سالم دارد. آنها مسئول کاهش ابتلا به هر نوع بیماری از جمله حمله قلبی و سکته مغزی هستند. آنها همچنین کل سیستم قلبی و عروقی شما را بهبود بخشیده و عملکردهای شناختی را نیز بهبود می دهند. هر ۱۰۰ گرم اختاپوس ۳۱۴ میلی گرم اسیدهای چرب امگا ۳ DHA به علاوه EPA را فراهم می کند.

فروش هشت پا در تهران چربی کم

 

اختاپوس حاوی مقادیر بسیار کمی از چربیهای اشباع است. این بدان معنی است که می تواند گزینه مناسبی برای کسی باشد که می خواهد وزن کم کند یا کسی که می خواهد وزن متناسب داشته باشد .۱۰۰ گرم اختاپوس فقط ۱۶۰ کالری دارد.

پروتئین

اختاپوس در واقع پر از پروتئین سالم است. شما می توانید در ۱۰۰ گرم اختاپوس ۳۰ گرم پروتئین پیدا کنید. این باعث می شود که اختاپوس یک انتخاب خوب باشد برای ورزشکارانی که بدنبال عضله سازی یا ترمیم بافت های خود هستند شود.

فروش هشت پا در تهران بدلیل خواص درمانی

فروش هشت پا در تهران سرطان را درمان می کند

کمبود ویتامین B12 دلیل سرطان پستان است. می توان با  مصرف مواد غذایی سرشار از ویتامین B12 از انواع سرطان منجمله سینه  جلوگیری کرد. همچنین حضور مواد مغذی با خاصیت آنتی اکسیدانی مانند سلنیوم سبب می شود مصرف هشت پا از بروزبسیاری از  سرطان ها  جلوگیری کند.


درمان کم خونی

آهن برای تشکیل هموگلوبین بسیار مهم است. کم خونی به دلایل مختلف در کشور ما شایع است . این کم خونی بخصوص در خانم ها بیشتر مشاهده می شود. مصرف هشت پا تا حدود زیادی کم خونی را جبران می نماید.

رشد را پشتیبانی می کند

پروتئین، امگا۳ و بسیاری از مواد معدنی از جمله مس برای رشد بدن بسیار حیاتی است. به رشد سیستم عصبی ، اسکلتی و قلبی عروقی کمک می کند.

 

پر فایده برای مو

پروتئین برای حفظ موهای سالم و همچنین جلوگیری از صدمات ضروری است.  مطالعه ها  نشان می دهد که پروتئین در رشد مو نقش اساسی دارد. علاوه بر پروتئین بسیاری از مواد مغذی موجود در هشت پا سبب سلامت موها می شود.

فروش هشت پا در تهران و بهبود بیماری های کلیوی

ویتامین B6 میزان چربی موجود در قلب انسان را کنترل می کند. و به جلوگیری از مشکلات قلبی مختلف کمک می کند. همچنین از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند و شکل خوب کلیه ها را حفظ می کند.

 

سلامت مغز

فسفر برای سلولهای مغز و همچنین عملکردهای آن بسیار حیاتی است. مقدار کافی فسفر عملکرد مغز و رشد شناختی را تقویت می کند. کمبود فسفر احتمال نقص شناختی و همچنین زوال عقل را افزایش می دهد. هشت پا غنی از فسفر است.

 

فروش هشت پا در تهران و منبع انرژی

نیاسین از ویتامین های با ارزش است که در عملکردهای تبدیل کربوهیدرات ، پروتئین ها و چربی ها به انرژی کمک می کند.

استرس را کاهش می دهد

ویتامین B5 به درمان بیماریهای روانی مانند افسردگی ، اضطراب و استرس کمک می کند. مصرف هشت پا سبب تعدیل هورمون های که سبب آرامش می شوند می گردد.

از پیری زودرس جلوگیری کنید

علائم اصلی که به عنوان علائم هشدار دهنده برای پیری زودرس قابل درمان است، پوستی شل و چروکیده به دلیل عدم مصرف مناسب ویتامین ها و مواد مغذی است. اختاپوس می تواند این کمبود را پر کند و از پیری زودرس شما جلوگیری کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831