قیمت خاویار با کیفیتی عالی و مرغوب و کاملاً استاندارد چگونه است؟

بهترین خاویار ایرانی

قیمت خاویار با توجه به شرایط اقتصادی و مواد اولیه برای بسته بندی این ماده غذایی ارزشمند متفاوت است. قیمت خاویار تحت تاثیر بسیاری از موارد مانند تعداد مولدین صید شده دریایی یا پرورشی و موارد دیگر قرار می گیرد.

درست است که هزینه خاویار کمی بالا است، اما باید توجه داشت مصرف خاویار این ماده غذایی ارزشمند چه میزان برای سلامتی مهم و مفید است. بطوری که می تواند هزینه های گزاف درمانی را کاهش دهد.
خاویار یک غذای لوکس است که انرژی بالا و احساس شادی را برای شما بوجود می آورد.

"<yoastmark
قیمت خاویار

تخم ماهیان خاویاری را خاویار می نامند نه هر ماهی دیگری را!!!

بله خاویار سیاه ارزشمند که بهای گرانی هم دارد، از درون دل ماهیانی که فسیل زنده محسوب می شوند خارج می شود. تاسماهیان بلوغ ۱۰-۱۴ ساله دارند. بنابراین یک دلیل برای گرانبها بودنشان همین بلوغ طولانی آنهاست. خاویار تاسماهیان ماده کم یاب و گران است.
این ماهیان در سال های دور به فراوانی یافت می شدند. در آن زمان بصورت محدود فقط توسط اشراف زاده ها مصرف می شدند. امروزه این ماهی ارزشمند در خطر انقراض قرار دارد.

محققان برای اینکه بتوانند نسل این ماهی ارزشمند را حفظ کنند به تکثیر و پرورش حفاظت شده آن پرداخته اند. امروزه با توجه به منابع علمی که به خواص بیشمار این ماده غذایی پی برده اند سبب شد تا مورد توجه همگان گردد.

با مطالعه این مقاله تا انتها دیگر نگران قیمت خاویار نباشید.

کیفیت خاویار
خاویار سیاه

آیا قیمت خاویار نگران کننده است!؟

بسیاری از  افراد تنها بدلیل اینکه شناخت درستی از مصرف این ماده غذایی ندارند همیشه فکر می کنند نمیتوانند از این ماده غذایی بهره مند شوند. ولی این درست نیست!!!

به طور عمده خاویار گرانبهاست زیرا نادر، غیر قابل تجدید و تقاضای آن زیاد است.
امروز علم پزشکی و محققان دانشگاهی باتوجه به ارزش غذایی بالای خاویار و همچنین منحصر به فرد بودن آن می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کنند.
 فواید خاویار  :
•  مناسب برای درمان سرطان و افراد تحت شیمی درمانی
• مناسب برای افراد دچار اختلال های دو قطبی و افسردگی
• تقویت قلب و عروق
• کنترل تریگلیسرید و دیابت
• بهبود مشکلات گوارش
• تقویت و درمان اختلال های دستگاه تولید مثل ( درمان ناباروری )
• تقویت و درمان بیماری های استخوانی
• تقویت و درمان بیماری های پوست و مو
• زیبا سازی و جوان سازی
• تقویت سیستم ایمنی
• تقویت قوای جنسی

همچنین خاویار بسیاری از مشکلات دیگر بدن را برطرف میکند. این تخمک های ریز سرشار از مواد ارزشمندی مانند امگا۳، فسفر، سلنیوم، انواع ویتامین، ویتلوژنین، انواع آنزیم های موثر و بسیاری از مواد دیگر است. این مواد مغذی بر تمامی بدن اثر مثبت می گذارند.

بنابراین این تخم های براق و درخشان یک اعجازه از  طبیعت است.

فروش خاویار با کیفیت
قیمت خاویار

چگونه باتوجه به قیمت خاویار از آن بهرمند شویم

افرادی که دوست دارند مصرف این ماده لوکس، با ارزش غذایی بالا و بسیار خوش طعم را تجربه کنند باید موارد زیر را بدانند.

• خاویار به عنوان یک وعده غذایی کامل نیست. یعنی اینطور فکر نکنید مانند یک کیلو گوشت ماهی باید خریده و خورده شود.

• خاویار به عنوان یک پیش غذای اشتها آور است.

• معمولاً در انواع دسر ها از آن استفاده می شود.

• معمولا روزانه یک قاشق مصرف آن توصیه می شود نه بیشتر. بنابراین قوطی های خاویار در میزان های کم بفروش می رسد.

• لازم است که با توجه به میزان مصرف بسته را انتخاب نمایید.

همیچنین باید بدانید بسته های استریل وقتی باز می شوند باید در عرض سه تا چهار روز مصرف شوند.

قیمت خاویار

همین الآن میتوانید با ارتباط با کارشناسان ما مشاوره های بیشتر را دریافت کنید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

بله این یک خبر خوشحال کننده برای بسیاری از افراد است.  برای دوستداران مصرف این ماده غذایی برای مهمانی های لوکس خود و افراد بیماری که از داروهای شیمیایی خسته شده اند .

بله این ماده غذایی است که خاصیت درمانی آن سال ها اثبات شده است. خاویار می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کنند. خاویار تخریب های که در بدن بوجود آمده است را درمان می نماید و دارای آنتی اکسیدان های فراوان است. خاویار برای بسیار افراد که به دنبال یک درمانگر طبیعی هستند بسیار خوشایند است.

 فروش خاویار در شرکت آسان ماهی چگونه است و چه ویژگی های بارزی دارد.

این شرکت یک تیم علمی و کاملاً متخصص دارد.  تمامی مراحل از تولید تا فروش توسط خود این افراد انجام می گیرد. قیمت خاویار با توجه به درجه بندی و  به دلیل تفاوت های گونه و ظاهر تخمهایشان متفاوت است.

بین گونه های مختلف خاویار بلوگای امپریال ایران در دنیا حرف اول را می زند. پرورش ماهیان خاویاری در سراسر دنیا افزایش یافته است. بله اما هیچ جای دنیا نمیتواند خاویاری با کیفیت خاویار ایرن را تولید کنند.

بنابراین قیمت این ماده ارزشمند با توجه به نوع گونه و نحوه فرآوری و بسته بندی آن متفاوت است. قیمت خاویار این شرکت تضمینی برای کیفیت، سلامت و بهداشت است.

 میتوانید همین الآن  خیلی آسان برای خرید خاویار های برند، سالم و با کیفیت ما از طریق شماره های تماس و صفحه اینستاگرام همچنین بطورت آنلاین از همین سایت اقدام کنید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi
لازم بذکر است بسیاری از مشتریان این شرکت برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند سرطان و ناباروری و مسائل دیگر خاویار  را تهیه و مصرف می کنند.

 

 خاویار های با کیفیت و کاملاً بهداشتی ما

قیمت خاویار ۳۰ گرمی و ۵۰ گرمی بری که متعلق به گونه تاسماهی سیبری است حدود ۲۳۰ و ۳۸۵ تومان است. این خاویار برای بسیاری از افراد مناسب است. باید توجه علاقمندان عزیز را جلب کنم برای شروع، مصرف این خاویار گزینه بسیار مناسبی است. خیلی نگران تفاوت ارزش های غذایی آن ها نباشید هرچند این تفاوت ها بین گونه ها وجود دارد.

بیشترین تفاوت بین گونه ها از شکل ظاهری خاویار است که دانه های خاویار سیبری کوچکتر و سیاه تر می باشد. این خاویار با توجه به طعم ملایم و شیرینی که دارد طرفداران بسیاری دارد.

خاویار تاسماهی سیبری
خاویار بری

قیمت خاویار بلوگا امپریال ۳۰ گرمی ۳۶۴ و ۵۰ گرمی ۵۹۰ هزار تومان است. این خاویار جلوه لوکس و دلپذیری به سفره مهمانی هایتان میدهد. همچنین میتواند به مهمان هایتان حالت رضایت، حس خوب و شادمانی بدهد.  این ماده ارزشمند باعث افزایش حالت خوش و شادی در بدن با تولید هورمون اکسی توسین می شود.

دانه های درشت و براق این خاویار می تواند جلوه ویژه به انواع دسرهایتان بدهد و اینگونه زیبایی آن را چندین برابر کند. پروتئین خاویار بلوگا حتی به ۳۰ گرم در صد گرم هم می رسد. که ارزش آن را چندین برابر می نماید.

 فروش خاویار اپریال درجه یک
خاویار بلوگای امپریال

انواع خاویار را میتوانید در صفحه خرید فروشگاه ما دنبال کنید. و یک تجربه لذت بخش را تجربه کنید.۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831