قیمت خاویار بلوگای تازه

قیمت خاویار بلوگای تازه به چند عامل مهم بستگی دارد. مهم‌ترین نکته تأثیرگذار، کیفیت خاویار می‌باشد. کیفیت خاویار به عواملی مانند شکل دانه، سایز دانه خاویار، دان بودن و میزان چسبندگی خاویار، رنگ خاویار و استحکام دانه‌های خاویار بستگی دارد.

شناخت کیفیت خاویار کار ساده‌ای نیست. برای اینکه خاویار خوب رو تشخیص بدید اول از همه باید به استراتژی شرکتی که ازش خاویار رو می‌خرید ایمان داشته باشید.

 این مسئله واقعا مهمه. تمام کیفیت خاویاری که توی قوطی هست اول به تفکر مدیریت برند برمیگرده که بخواد چه نوع کیفیتی رو داخل قوطی خاویار قرار بده.

سایز دانه‌های خاویار:

سایز دانه‌های خاویار بلوگا هم عامل تأثیرگذار مهمی در  قیمت خاویار می‌باشد. و اگر صادقانه بخواهم بگویم دسته‌بندی خاویار به انواع بلوگا، بلوگا امپریال و یا بلوگای رویال به خود شرکت بستگی دارد . گاهی یک شرکت خاویار بلوگا با سایز  ۲٫۸ میلی‌متر را به‌عنوان بلوگای امپریال می‌داند و گاهی یک شرکت خاویار با سایز ۳٫۲ میلی‌متر را به‌عنوان بلوگا امپریال معرفی می‌کند.

رنگ دانه‌های خاویار:

رنگ دانه‌های خاویار بلوگا متغیر است. از قهوه‌ای کمرنگ که حتی گاهی به طلایی نزدیک می‌شود تا قهوه‌ای پررنگ که به سیاه شبیه است.

اینکه کدام رنگ خاویار بهتر است فقط به سلیقه فرد بستگی دارد. بعضی افراد خاویار با رنگ روشن و برخی خاویار با رنگ تیره دوست دارند.

چسبندگی دانه‌های خاویار هم مهم است هرچه قدر خاویار دان‌تر باشد، خاویار مطلوب‌تری به حساب می‌آید.

تاریخ تولید خاویار هم نکته مهمی است که باید مد نظر قرار بدید. اگر شرایط نگهداری خاویار خوب باشد تا ۶ ماه البته در شرایط وکیوم قابل نگهداری است. وکیوم به این معناست که درب قوطی خاویار باز نشده باشد و در دمای مطلوب خاویار نگهداری شده باشد.

اگر خواستید مشاوره در خصوص انتخاب نوع خاویار داشته باشید می‌تونید با ما تماس بگیرید. تیم خاویار تلاژن از متخصصین و دکترای آبزی پروری ملی و بین المللی هستند و قطعا با مشاوره صادقانه به شما در انتخاب خاویار خوب کمک خواهند کرد. ۰۲۱۲۲۰۳۴۸۳۱، ۰۹۱۲۰۶۷۲۳۹۵

 

خرید خاویار بلوگا امپریال

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831