ماهی سالمون نروژی را از کجا بخریم ؟ تا از اصل بودن آن اطمینان کنیم

ماهی سالمون نروژی

ماهی سالمون نروژی یکی از برترین ماهی های دنیا محسوب می شود. این ماهی تنها در اقیانوس اطلس و آرام زیست می کند. حتی پرورش این ماهی هم در قفسه های درون این آبها انجام می گیرد. ماهی سالمون بدلیل خصوصیات منحصر به فردش از نظر خواص در دنیا از کامل ترین ماده ها غذایی محسوب می شود. با ما همراه باشید برای اینکه بدانید از کجا ماهی سالمون نروژی اصل را بخرید.

ماهی سالمون نروژی دارای میزان بالایی اسیدچرب امگا۳ است. که به ندرت در ماده غذایی دیگری به این میزان یافت می شود. این ماهی برخی از ریز مغذی ها را به میزان بسیار بالا دارد (B12، D، سلنیوم آهن و …). یک ویژگی منحصر بفرد این ماهی حضور میزان بالای رنگدانه های طبیعی در گوشت این ماهی است. این رنگدانه یک سوپر آنتی اکسیدان قوی است. این ماهی علاوه بر خواص بینظری که دارد بسیار خوشمزه و خوش خوراک می باشد.

شاید برای خیلی از افراد سوال باشد ماهی سالمونی که در بازار است و با قیمت پایین فروخته می شود چیست؟. سالمونی که در بازار و قیمت آن پایین است همان قزل آلای رنگین کمانی است. قزل آلایی که در جیره غذایشان از کارتونوئید ها ی پر فایده استفاده می شود.
اما سالمون نروژی را تنها از شرکت های معتبر وارد کننده این ماهی تهیه نماید.

سالمون های اصل نروژ هفته ای دوبار بصورت گرم وارد کشور می شوند. خرید راحت و آسان با آسان ماهی، تحویل درب منزل. فقط کافی است همین الآن تماس بگیرید. ۰۲۱۲۰۳۴۸۳۱- ۰۲۱۲۰۳۴۸۳۲ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

سالمون نروژی
برش نعل اسبی سالمون

سالمون نروژی اصل موجود در بازار

تمامی سالمون های نوروژی اصل از کشور نروژ وارد ایران می شوند. آنها به هیچ وجه قابلیت رشد و پرورش را در کشور ما را ندارند. بنابراین همه سالمون های نروژی درون کشور وارداتی هستند.

ماهی سالمون نروژی معمولاً به دو صورت گرم و منجمد وارد می شوند.

سالمون نروژی گرم : ماهی های کامل سالمون و یا فیله که تازه صید می شوند. بلافاصله در پک های سرمایشی توسط سیستم های انتقالی به سراسر دنیا ارسال می شوند. این ماهی های خوشمزه معمولاً با انتقال هوایی وارد کشور ما می شوند. گوشت این ماهی بسیار تازه و با حفظ کیفیت انتقال می یابند.

سالمون نروژی منجمد : انجماد ماهی سالمون نروژی به درخواست های مختلف در شرایط متفاوت، طی انجماد های کاملاً پیشرفت با حفظ کیفیت ماهی انجام می شود. سالمون های منجمد هم با سیستم های سرمایشی و انتقال سرد به درخواست کشورهای مختلف به آنها فرستاده می شوند.

سالمون های نروژی شرکت آسان ماهی هفته ای دو بار بصورت تازه و گرم وارد ایران می شوند. آسان ماهی سالمون  نروژی بسیار تازه را از شرکت های معروف و معتبر در کشور نروژ تهیه می کند. تا با خاطری آسوده ماهیان تازه را بدست مشتریان خود برساند.

سالمون گرم و تازه

سالمون نروژی اصل را از کجا بخریم؟

اول از همه توجه داشته باشید که  ماهی سالمون نروژی را از شرکت هایی که بطور مستقیم این ماهی را وارد می کنند تهیه کنید.
سالمون های که در بازار در رنج ۳۰-۶۰ فروخته می شود قزل – سالمون گوشت نارنجی است که آن ها هم بسیار پر خاصیت هستند. بنابراین به قیمت سالمون نروژی موجود در فروشگاه دقت بفرماید که معمولاً حدود ۲۰۰- تا ۳۰۰ می باشد.

از صادقت شرکتی که از آن ماهی خریداری می کنید مطمئن شوید. استاندارد های و اصول بهداشتی شرکتی که از آن خریداری می کنید را بشناسید. از اینکه ماهی گرم یا منجمد است اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

 ماهی سالمون نروژی اصل گوشتی یکرنگ و یکدست دارد و رنگ آن دچار تغییر نمی شود. گوشت این ماهی براقیت، سفتی و شفافیت بالایی دارد. بسته بندی های سالمون باید دارای مشخصات و کاملاً استاندارد و بهداشتی باشد. بسته بندی های سالمون معمولاً توسط شرکت های وارد کننده انجام می گیرد. این مرحله  بسیار حساس و با دقت انجام می شود.

کیفیت گوشت سالمون تازه

بنابراین شرکت های تخصصی را انتخاب کنید.

شرکت آسان ماهی با توجه نیروهای متخصصی که دارد بر تمامی مراحل بسته بندی و فرآوری این ماهی نظارت دارد. که سالمون های با کیفیت و حفظ خواص آن بدست هموطنان ما برسد.

ماهی سالمون نروژی اصل و با کیفیت بالا را ازما تهیه کنید. خرید راحت و آسان با آسان ماهی، تحویل درب منزل فقط کافی است همین الآن تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

 

چرا ماهی سالمون نروژی در دنیا مهم است

ماهی سالمون نروژی از نظر اقتصادی دارای ارزش فراوانی است و پرورش و توزیع آن  تحت نظارت دقیق و ملی قرار دارد. . با توجه به روند رشد طبیعی و مقرارات سختگیرانه برای اطمینان از ایمنی، ماهی سالمون نروژی، بسیار سالم، خوش طعم و با کیفیت است. یک نکته بسیار مهم قوانین سختگیرانه و تکنولوژی پیشرفته این کشور در جهت سلامت ماهی های سالمون است که توانسته بازار فروش ماهی سالمون نروژی را در جهان دائمی و ثابت نگهدارد.

خواص ماهی سالمون نروژی

این ماهی باتوجه به رنگدانه های کاروتنوئید، چربی های پر خاصیت، پروتئین بالا و ریز مغذی های چون ویتامین ها و مواد معدنی ارزشمند بسیار غذای کامل و پر از خاصیت است. این ماهی سرشار از خاصیت آنتی اکسیدانی است.  امروزه با توجه به سبک زندگی ماشینی و آلودگی های محیطی بسیار حائزه اهمیت است.
این ماهی بشدت ضد سرطان است و یک مبارز قوی با اکسیدان های مخرب در بدن است.
ماهی سالمون نروژی سبب می شود سیستم دفاعی بدن قوی و با انواع ویروس و باکتری های مختلف مبارزه کند.
سلامتی قلب و عروق و رفع مشکلات عدیده قلب را سبب می شود.

ماهی سالمون نروژی گریل

زیبایی و جوانسازی ارگان های بدن بخصوص پوست و مو را منجر می شود.
سبب ترمیم سلولهای آسیب دیده و انواع زخم های میشود.
بیماران دیابتی و کلسترول بالا از این ماهی بهرمند شوند.
دوران بارداری مصرف این ماهی سلامتی مادر و جنین را کاملاً تضمین می نماید.

این ماهی به مشکلات ناباروری بسیار کمک نموده و این بیماری را درمان می نماید.
بیمارانی که دچار مشکلات استخوانی و غضروفی هستند. مصرف این ماهی بسلامتی آنها کمک بسیاری می کند.
عملکرد صحیح مغز و اعصاب
حفاظت بدن در برابر اشعه های مخرب محیطی و خورشیدی.

فرآوردهای مختلف سالمون

این ماهی باتوجه به خصوصیات و خوش خوراک بودنش به شکل های بسیار متنوعی در سراسر دنیا فرآوری می شود. از جمله انواع محصولات این ماهی میتوان به:
انواع ماهی های دودی
کنسرو سالمون
سوشی
فیله ماهی سالمون نروژی
نمک سود شده
و….. اشاره نمود.

سوشی سالمون

خرید ماهی سالمون نروژ شرکت آسان ماهی

آسان ماهی با حذف واسطه ها سالمون نروژی را از بهترین شرکت های نروژی خریداری می نماید. ماهی های سالمون نروژی ما با سیستم های سرمایشی از طریق هوایی به ایران وارد می شود. پس از انتقال ماهیان به شرکت طبق سفارش مشتریان ماهی ها با تمامی اصول بهداشتی پاک و تمیز می شوند. سپس در بسته بندی های بسیار شیک و استاندارد بدست شما عزیزان می رسد.

آسان ماهی برای اینکه بتواند افراد مختلف را از خواص این ماهی بهرمند نماید اقدام به بسته های تک نفره این ماهی نموده است. مصرف هفته ای دوبار  ماهی سالمون نروژی سلامتی بدن را تظمین نموده.  همچنین مصرف آن مانند یک واکسن شما را از انواع بیماری ها مصون می دارد.

سالمون های  نروژی تازه، خوشمزه و با کیفیت را از ما تهییه کنید.  سالمون های اصل نروژ هفته ای دوبار بصورت گرم وارد کشور می شوند. خرید راحت و آسان با آسان ماهی، تحویل درب منزل فقط کافی است همین الآن تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

ماهی سالمون نروژی
ماهی سالمون نروزی

اشتراک گذاری

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831