خرید آنلاین خاویار را ازکجا میتوانیم انجام دهیم؟ً! شرایط یک خرید خوب چیست؟

خرید اینترنتی خاویار

ف خرید آنلاین خاویار هم مانند تمامی محصولات در حال پیشرفت است. شاید بتوانم این نوید را برای دوستداران خاویار بدهم که خرید آنلاین خاویار اگر درست انجام شود خیلی بهتر و راحت تر از خرید حضوری است. با ما همراه باشید تا از مزایایی خرید اینترنتی خاویار و اصول مربوط به آن آشنا شوید.

 

خاویار سیاه تاسماهیان دارای خواص بسیاری است. و به دلیل خاصیت  زیاد آن  تولید کنندگان و هم مصرف کنندگان آن رو به افزایش است. این ماده غذایی بدلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد از معدود غذا های شفا بخش نامیده شده است. مواد غذایی ارزشمند درون خاویار منجر به خواص ارزشمند آن شده است.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیار از افراد بدلایل مختلفی ترجیح می دهند که در خانه خود با کمترین صرف وقت و هزینه خریدهای خود را انجام دهند.

شرکت های معتبر بسیاری به صورت آنلاین محصولات خود را عرضه می کنند. با گذشت سالها، بازار خرید آنلاین خاویار رو به رشد است. خرید اینترنتی خاویار هم این روزها به سرعت جای خود را در بازار ایران باز کرد است. با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم در خرید آنلاین خاویار بهتر است چگونه عمل کنید.

خرید آنلاین خاویار

خرید آنلاین و نکات مربوط به خرید

اول از همه با کمی مطالعه و بررسی روند کاری شرکت ها، شرکت قابل اطمینانی را پیدا کنید و با اطمینان موارد زیر را در نظز بگیرید. سپس یک خرید اینترنتی خاویار خوب را انجام دهید.

-مهمترین نکته این است که به لوگو و برچسب دقت کنید. نکاتی مربوط به نوع خاویار که مربوط به چه گونه ای است مثلا آسترا، بلوگا، بری، و…. . برای کجا است مشخص باشد متعلق بکدام کشور است. خاویارهای ایرانی که معمولاً درون کشور فرآورری می شوند مشخص است یا نام کاسپین بر روی آنها درج شده است.

-بسته های خاویار باید دارای تاریخ تولید و انقضا باشند. بنابراین روی ظرف خاویار را چک کنید.

-حتماً باید دقت نماید که خاویارهای که دارای برند مشخص هستند را خریداری کنید زیرا تمامی مجوزهای بهداشتی و استاندارد را دارند.

-سایتی که می خواید از آن خریداری کنید را به دقت برسی و سپس خرید را انجام دهید.

-نکات مربوط به خرید امن اینترنتی را رعایت کنید.

خاویار بلوگای امپریال

خرید آنلاین خاویار سیاه تلاژن

آسان ماهی و برند تلاژن خاویار با ارائه تازه ترین و بهترین محصولات مفتخر است که یک منبع قابل اعتماد برای مشتریان خود در سراسر جهان باشد.
ارائه خاویار سیاه تلاژن در سایت ما نشان دهنده تعهد ما به:

o کیفیت و تازگی بی نظیر
o بالاترین استانداردهای لازم
o انتخاب بهترین و سالم ترین تاسماهیان که خاویار گیری از آنها انجام می شود.
o کارشناسان علمی و پرسنل با تجربه و حرفه ای
o ضمانت کالا
o فرآوری و بسته بندی دقیق
o حمل و نقل سریع

بهترین خاویار ایرانی
خاویار اصل

ضمانت تضمین خاویار اصیل ایرانی تلاژن

ما برای تامین غذا های دریایی نیازهای مشتریان را درک می کنیم. مشتریان می خواهند که محصولات عالی با قیمت های مناسب ، حمل و نقل سریع و مطمئن و درنهایت محصولاتی که ماندگاری خوبی دارند را تهییه نمایند. ما همچنین می دانیم که خرید غذاهای دریایی بصورت آنلاین در ابتدا ممکن دلهره آور برسد. به همین دلیل تمامی محصولات ما در کوتاه ترین زمان ممکن فرآوری، بسته بندی و همراه با یخ خشک به درب منزل شما فرستاده می شوند. و این اطمینان را به شما می دهد که خرید درستی انجام دهید.

شرکت برای رضایت مشتری در خرید آنلاین خاویار ضمانت صحت کالا قرار داده است.در صورت عدم هم خوانی بسته با نوع سفارش بتوانید آن را بدون باز کردن پلمپ به مامور پست تحویل دهید.

از آنجا که سفارش دادن مواردی مانند خرید خاویار آنلاین مفهومی جدیدتر است، ما همیشه اطمینان می دهیم که محصولات ما سریع و تازه ارسال می شوند تا بتوانید تجربه کامل و لذیذ یک خرید مورد اطمینان را در خانه یا هر مکان دیگری که درآن حضور دارید داشته باشید. زیرا این شرکت ارسال خاویار به سراسر دنیا دارد.

همین الآن برای خریدخاویار سیاه اصل در  بسته بندی های استاندارد و بهداشتی می توانید از طریق شماره های تماس و صفحه اینستاگرام همچنین بصورت آنلاین از همین سایت اقدام کنید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

چه خاویاری سفارش دهیم؟!

اکنون که از مزایای سفارش آنلاین و سادگی آن اطلاع پیدا کرده اید، مرحله بعدی تصمیم گیری در مورد سفارش دادن وانتخاب محصول است. باید در نظر بگیرید که دلیل خرید تان چیست به طور مثال آیا سفارشتان برای مناسبت خاصی است؟ آیا یک دستور العمل غذایی خاص مد نظرتان است؟ برای مصرف خود و خانواه چند نفره است؟ و ….

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همین الآن  در ارتباط باشید. تا خرید اینترنتی مناسبی داشته باشید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

خاویار بری

انواع خاویار های تلاژن

خرید آنلاین خاویار بلوگای امپریال

دیرتر از سایر گونه‌ها به بلوغ میرسد. گونه بسیار کم یاب و عظیم‌الجثه است. خاویار فیل‌ماهی دارای بالاترین کیفیت است که به ‌طور کامل همه خصوصیات برتر را دارد؛ دانه‌های بزرگ، ظریف، سالم، رنگ و طعم خوب، یکدست بودن و یک اندازه بودن تخم‌ها قابل مشاهده است. رنگ خاویار به رنگ خاکستری روشن تا خاکستری تیره دارد. طعم خاویار فیلم ماهی طعم کره‌ای است.

"<yoastmark

خاویار تاسماهی روسی (آسترا)

تاسماهی روسی یکی از فراوان‌ترین نماینده جنس Acipenserاست. خاویار تاسماهی روسی ازنظر کیفیتی بعد از خاویار فیل‌ماهی است. اندازه آن به نسبت فیل‌ماهی کوچک‌تر است. رنگ‌دانه‌های خاویاری به رنگ خاکستری تیره تا خاکستری طلائی است.

خرید اینترنتی خاویار
خاویار آسترا

خاویار تاسماهی ازون برون (سورگا) و خرید آنلاین خاویار

این‌گونه بسیار ارزشمند است. پوزه این ماهی خیلی بلند و پهن است و دارای نوکی به سمت بالا است این ویژگی، ازون برون را از سایر گونه‌های جنس Acipenser متمایز می کند. اندازه خاویار ازون برون نسبت به دو گونه ذکر شده کوچک‌ تر است و داری رنگ سبز مایل به سیاه است.

خرید اینترنتی خاویار
خاویار سورگا

خاویار بری(سیبری)

تاسماهی سیبری بومی رودخانه‌های منطقه سیبری است و جزء ماهیان آب شیرین، از نظر مهاجرت یک گونه پوتامو درموس بوده و دارای زیستگاه وسیع‌ تر در مقایسه با دیگر گونه ها تاسماهیان می باشد. این ماهی شبیه چالباش است با این تفاوت که دارای تیغه های آبششی بادبزنی، پوزه کوتاه و اندکی مسطح و بریدگی لب پایین عمیقتر است. خاویار سیبری شباهت زیادی به خاویار سورگا دارد و طیف رنگی آن از طوسی تیره تا مشکی است. خرید آنلاین خاویار سیبری بسیار راحت و آسان و دارای قیمت مناسبی است.

خاویار بری

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831