خرید اینترنتی ماهی سالمون نروژی و دانستی هایی که باید راجع به یک خرید خوب بدانید.

خرید اینترنتی سالمون نروژی

خرید اینترنتی ماهی سالمون نروژی این روزها جایگاه خرید حضوری را گرفته است. این ماهی ارزشمند وارداتی کشور ما دارای خواص بسیار فوق العاده است که آن را از زمره مواد های غذایی کامل در دنیا قرار داده است. لازم بذکر است برای خرید اینترنتی ماهی سالمون نروژی باید دقت لازم را به عمل آورید. مزالب این مقاله جذاب را تا انتها دنبال کنید.

سالمون نروژی از ماهیان سردآبی محسوب می شود. این ماهی در آبهای با کیفیت و سرد سواحل نروژ رشد و پرورش می یابد. به همین دلیل این ماهی دارای کیفیت بسار بالایی است. ابن ماهی تقاضای بسیاری از کشور های متقاضی منجمله ایران را تامین می کند. این ماهی از گروه ماهیان ارزشمند و پر چرب است. سرشار  از اسید های چرب امگا۳ که بسیار پر خاصیت اند است.

مصرف هفته ای دوبار این ماهی میتواند به تنهایی نیاز بدن به این اسید چرب را تامیین کند. بنابراین با خرید اینترنتی ماهی سالمون نروژی دو بار در هفته بدن خود رابه این اسید چرب بی نیاز کنید. مصرف این ماهی فوق العاده خوشمزه خواص درمانی بی نظیری دارد. یک ویژگی منحصر به فرد این ماهی حضور آستاگزانتین در گوشت آن است که خواص بسیاری دارد. به همین دلیل این ماهی در سراسر دنیا خواهان بسیاری دارد.

خرید اینترنتی سالمون نروژی
ماهی سالمون اصل

خرید آنلاین سالمون نروژی یک راه آسان برای دسترسی راحت به این ماهی ارزشمند است. دوستداران این ماهی خوشمزه باید دقت نمایند که اصل این ماهی درکشور تولید نمی شود و تمامی ماهیان سالمون نروژی موجود در بازار وارد کشور می گرددند. ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه از خرید اینترنتی ماهی سالمون نروژی اطمینان داشته باشید. 

خرید اینترنتی ماهی سالمون نروژی

خرید اینترنتی این روزها به شددت داغ و رایج شده است. فروش آبزیان و ماهیان هم همگام با پیشرفت تکنولوژی به سمت فروش اینترنتی رفته است. خرید اینترنتی ماهی سالمون نروژی یک راه حل بی دردسر برای تهیه این ماهی برای خانواده ها است. شما با کمترین زمان ممکن می توانید با کیفیت ترین و تازه ترین ماهی وارداتی کشور را تهییه نماید. در واقع بلافاصله بعد از ورود ماهی به کشور ماهی ها توسط فروشگاه ها ماهی ها آماده سازی می شوند و بدست مشتریان می رسند.

بنابراین این نوع خرید هزینه های شما را کاهش داده و می توانید با خیالی راحت بهترین ماهی را با کمترین صرف وقت تهیه نمایید. خرید اینترنتی سالمون نروژی دارای مزایایی فراوان دیگری نیز می باشد منجمله: نداشتن محدودیت خرید، صرفه جویی هزینه و زمان، خرید ماهی تازه و با کییفیت بالا، بسته بندی شیک و آماده مصرف، صرف جویی در زمان پاک کردن و آماده سازی ماهی، اطمینان از اصل بودن ماهی سالمون نروژی می باشد.

خرید اینترنتی سالمون نروژی
فیله سالمون

همین الآن می توانید با خیالی آسوده گوشت سالمون نروژی اصل؛ تازه و کاملاً تمیز را که هفته ای دوبار وارد می شود را  در بسته بندی هایی شیک سفارش دهید.

۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

 خرید اینترنتی ماهی سالمون نروژی اصل

امروزه با توجه با افزایش یافتن مصرف آبزیان حضور سود جویان هم پر رنگ شده است. بسیاری از افراد ماهی قزل آلای رنگین کمان را که با رنگدانه تغذیه شده است را جای ماهی سالمون نروژی بفروش می رساند. درست است که این ماهی هم پر از خواص ارزشمند است اما نباید آن را به قیمت سالمون اصل نروژ که گرانتر است فروخت. بنابراین مهمترین نکته که خریداران محترم نیاز است حتما دقت نمایند این است که فروشگاهی را برای خرید اینترنتی خود انتخاب کنند که به روال کاری آن اطمینان داشته باشند. فروشگاهی که بطور مستقیم ماهی سالمون نروژی را وارد کشور می نماید.

سالمون تازه ای که خریداری می کنید باید دارای ویژگی های منجمله شفاف، براق و بدون کبودی
داشتن حالت ارتجاعی و برگشت پذیر
تفاوت رنگ بین چربی و عضله مشخص باشد
باید داری بوی مدیترانه ای و شیرین باشد.
در صورتی که ماهی را بطور کامل خریداری میکند توجه به وضعیت سر مانند براقیت چشم تازگی آبشش و رنگ آن هم دقت کنید.

 

انتقال هوایی سالمون نروژی

ماهی سالمون نروژی بیشتر از طریق حمل و نقل هوایی به بازارهای آسیا از جمله کشور ما آورده می شود. توزیع کنندگان ماهی سالمون در کشور نروژ تصمیم گیری دقیق و آگاهانه برای حمل و نقل استاندارد و بهداشتی اتخاذ می کنند. هدف این است که محصولی با کیفیت با کمترین فاصله ممکن برای حفظ تازگی سالمون های بدست مشتریان سراسر کشور منجمله ایران باشد. آسان ماهی با بهترین و متعهد ترین شرکت های نروژی قرار داد دارد تا هفته ای دوبار بهترین و با کیفیت ترین سالمون های خوشمزه را بدست مشتریان برساند.

حمل و نقل استاندارد

برای سفارش ماهی سالمون نروژی بصورت کامل و فیله در بسته بندی هایی شیک با  ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

چرا ماهی سالمون ارزشمند است

رنگ صورتی سالمون نروژی از یک کارتونئید طبیعی به نام آستاگزانتین ناشی می شود. در طبیعت، ماهی سالمون با خوردن سخت پوستان آستاگزانتین دریافت می کند. ماهی سالمون نروژی همین مواد مغذی مفید را به عنوان مکمل های موجود در خوراک خود دریافت می کند .

مطالعات نشان داده است که آستاگزانتین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و در واقع می تواند پاسخ ایمنی بدن را تقویت کند. این ماهی همچنین بدلیل میزان پروتئین بالا و اسید های چرب امگا ۳ بالای خود خواص درمانی زیادی را برای بدن مصرف کننده فراهم می کند.

کربوهیدرات کم، حضور ویتامین های کم یاب به مقدار زیاد، انواع مواد معدنی ارزشمند از دیگر برتری های مصرف این ماهی ارزشمند است. این ماهی در دوران حاملگی، خورد سالی و سالمندی بسیار ارزشمند است. بنابراین با خرید اینترنتی ماهی سالمون نروژی خواص بسیاری نسیبتان می گردد.

خرید اینترنتی سالمون نروژی
سالمون نروژی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831