خرید خاویار طلایی و آشنایی با خاویار پرطرفدار آسترا تاسماهیان

خرید خاویار طلایی

خرید خاویار طلایی برای چه بسیار زیاد و جالب است؟ خرید خاویار طلایی چگونه است و این خاویار دارای چه ویژگی‌هایی است؟ در این مقاله با خرید خاویار طلایی و ارزش آن بیشتر آشنا شوید.

خاویار با کیفیت، نشان از لوکس‌بودن، نادربودن و طعم بسیار خوشمزه آن است. خاویار طلایی آسترا یک خاویار برتر ایران است.

ماهی خاویاری آسترا دریای خزر بسیار نادر بوده، و به‌دلیل صید بیش از حد ماهی تقریباً در حال انقراض است. بنابراین باعث می‌شود آسترا طلایی آب‌های ایران، حتی کمتر در دسترس بازار باشد. آسترا طلایی، مرواریدهای با رنگ روشن‌تر نسبت به دیگر انواع خاویار دارد که در مناسبت‌های مهم و ویژه زیبایی خاصی دارد.
این محصول دارای مقادیر زیادی از مواد مورد نیاز بدن است و افراد زیادی برای مصرف آن مشتاق هستند.

خرید خاویار طلایی

خاویار طلایی از گونه‌های تاسماهی روسی، تاسماهی ایرانی و تاسماهی شیپ تولید می‌شود. این نوع خاویار ازنظر کیفیتی در رتبه بعد از خاویار فیل‌ماهی، یعنی خاویار بلوگا قرار دارد. اندازه آن به نسبت فیل‌ماهی کوچک‌تر است. رنگ‌دانه‌های خاویار به رنگ خاکستری تیره تا خاکستری طلائی و سبز زیتونی است؛ بنابراین این خاویار به‌دلیل رنگ طلایی‌اش به خاویار طلایی معروف است.

قیمت خاویار رویال آسترا بسته به اندازه بسته‌بندی و اندازه آن متفاوت است. در کل به‌دلیل ارزش این نوع خاویار، کمی گران و در عین حال بسیار پرطرفدار است. خاویار طلایی یک ماده غذایی با ارزش است که به‌دلیل دسترسی دشوار، نسبتاً گران است.

نمونه عالی دیگر خاویار، رویال آسترا است که در یک بسته‌بندی بزرگ و طلایی عرضه می‌شود. این مدل از خاویار قابلیت هضم بهتر و سبک‌تری دارد، همچنین به بدن کمک می‌کند پروتئین را بهتر دریافت و جذب کند.

خرید خاویار طلایی
خرید خاویار طلایی

برخی از خصوصیات خاویار آسترا شامل موارد زیر است:

رنگ طلایی تا قهوه‌ای تیره
عطر مناسب با طعم ترد نزدیک به طعم فندق و شوری سبک
دانه‌ها الاستیک هستند
استحکام متوسط و نرم و لطیف 

معمولاً بسته‌بندی خاویار آسترا وزن کمی دارد؛ با توجه به کیفیت عالی دانه‌ها که از سه گونه گرفته می‌شود و در دریای خزر زندگی می‌کنند.

خرید خاویار طلایی و نکات مورد توجه

خاویار طلایی ارزشمند را از مراکز معتبر تهیه کنید، و از سلامتی و استحکام خاویارتان یقین حاصل کنید. برای اینکه بتوانید یک خاویار آسترا اصل تهیه کنید، بهتر است از مکانی مطمئن با رعایت تمام اصول بهداشتی خرید نمایید. به رنگ، یکپارچگی دانه‌ها، شفافیت، و بوی خاویار قبل از مصرف دقت نمایید.

خواص خاویار طلایی چیست؟

خاویار طلایی علاوه بر ظاهر جذاب و طعم فوق‌العاده‌اش دارای ریزمغذی و درشت‌مغذی‌های ارزشمند فراوانی است، که به سلامتی و تندرستی بدن بسیار کمک می‌کند.

پروتئین بالای این نوع خاویار می‌تواند به ساختارهای مختلف بدن که نیاز به اسیدهای‌آمینه ضروری دارند، کمک کند. پروتئین و واحدهای آن در ساخت هورمون‌ها، عضله، آنزیم‌ها و بسیاری دیگر از ساختارهای بدن شرکت دارند.

از جمله خواص دیگر خاویار طلایی که بسیار متنوع و فراوان است، می‌توان به سلامتی مغز و قلب، سلامتی گوارش و جذب و دفع درست، آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده دردها، بهبود سرطان، ضد افسردگی، کاهش کلسترول بد خون، کاهش خطر ابتلا به دیابت، و سلامت و جوانی پوست اشاره کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831