خرید شاه میگو و آشنایی با مرغوبترین میگو و خواص بی نظیرش

خرید شاه میگو یکی از پر هیجان انگیزترین خرید آبزیان دریایی است. با خرید شاه میگو برای مهمانی ها، جلوه خاص و فوق العاده برای سفره تان ایجاد  نمایید. خرید شاه میگو این ماده غذایی شیک و لوکس را برای ایجاد یک خاطره زیبا و به یاد ماندنی در مجالس مهم خود را فراموش نکنید. با ما همراه باشید تا با شاه میگوهای لوکس و خوش خوراک بیشتر آشنا شوید.

شاه میگو در مهمانی
شاه میگو در مجلس مهمانی
شاه میگو
میگو لوکس در مهمانی

هیچ پروتکل ثابتی که بتوان دقیقاً برای سایز میگو استفاده کرد وجود ندارد. هر کشور برای سایز بندی میگو آنها را به نحوی دسته بندی میکند. شاه میگو در ایران به اندازه ۱۰ تا حتی ۲۰ عدد در کیلو گرم گفته میشود. در این مقاله با شاه میگو های بزرگ آشنا شوید.
هرچند که تابحال نزدیک به ۲۵۰۰ گونه ازمیگو شناسایی شده ولی کمتراز۳۰۰  گونه از نظر اقتصادی مورد توجه هستند. قسمت اعظم صید دردنیا مربوط به ۱۰۰ گونه میگو است. اما تعداد محدودی از آنها مصرف تجاری و خوراکی دارند.

شاه میگو در واقع به نوعی سخت پوست با نام لابستر که نوعی سخت پوست است اطلاق می شود. اما به میگو های درشت که خوش خوراکی بسیار بالایی دارند هم شاه میگو میگویند.
بطور کلی میگو ها را در اندازه های ریز، متوسط، بزرگ و شاه میگو تقسیم بندی می نمایند. این تقسیم بندی از روی سایز میگو است . مثلاً شاه میگو ۱۰-۱۲ یعنی در هر کیلو شاه میگو حدود ۱۰ تا ۱۲ عدد شاه میگو است.

شاه میگو های بسیار پر خاصیت می باشند. خرید شاه میگو با توجه به خوش خوراکی بالا طرفداران بسیاری دارد. این ماده غذایی پر پروتئین و کم کالاری مناسب تمامی سنین است. شاه میگو خواص درمانی فوق العاده ای دارد.

شاه میگو تازه، خوشمزه و با کیفیت را از ما تهییه کنید. خرید راحت و آسان با آسان ماهی، تحویل درب منزل فقط کافی است همین الآن تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

آشنایی با سایز درشت میگو

شاه میگو ها معمولاً میگو های هستند که سرعت رشد بالایی دارند و اندازه بزرگی دارند. شاه میگو از عمده میگو هایی است که صادرات آن از ایران بالا است. این میگو های بزرگ در دنیا طرفداران بسیاری دارد. دور ریز این میگو های بزرگ بسیار کمتر از میگو های ریز است. میگو های درشت با توجه به وزنش دارای خواص بیشتری هستند.
شاه میگو ها دارای میزان گوشت بالایی هستند که میتواند به راحتی افراد را سیر نماید. این ماده غذایی کامل و سرشار از آهن فسفر و کلسیم است.

خرید شاه میگو

میگو های که در بازار بفروش می رود از انواع گونه های ببری، موزی وانامی و….است. شاه میگو ها می توانند از هرکدام این گونه ها باشد که رشد بیشتری نمونده و سایز بزرگی دارند باشد. معمولا میگو ببری یا مونودون دارای سایز بزرگتری است.
شاه میگو ها معمولا در دریایی خلیج فارس در مناطق کم عمق و در میان سنگهای دریایی زیست می کنند. بیشترین شاه میگو ها از بندر عباس و بندر لنگه صید می شود.

شاه میگو ها هم دریایی هم پرورشی می توانند باشند. شاه میگو های خلیج فارس یکی از پر طرفدارترین آبزیان در دنیامحسوب می شوند. که سالانه صادرات قابل توجه ای هم دارند.
گوشت شاه میگو داری حجم قابل توجه، شیرین و سفید است و پس از پخت معمولا به رنگ صورتی و گلبهی در می آید.

رنگ میگو بعد از پخت

مزیت خرید شاه میگو نسبت میگو های معمولی

 

شاه میگو یک غذای بسیار لوکس برای مجالس مهم و رسمی است.
میزان دور ریز و ضایعات شاه میگو (۳۰%) بسیار کمتر از میگو های ریز(۵۰%) است.
نحوه پاک کردن و رگ گیری شاه میگو بسیار راحت تراز میگو ریز است.

شاه میگو نسبت به میگو های ریز راحت تر پخت می شود و جاگیزین مناسب گوشت قرمز است.
شاه میگو با توجه به جثه دارای ارزش غذایی بالاتری است.
نحوه سرو شاه میگو بسیار راحت تر از میگو ریز است.
میزان خوش خوراکی شاه میگو بسیار بیشتر از میگو های کوچکتر است.
افراد سخت سلیقه شاه میگو را بیشتر میپسندند.

همین الآن برای خرید شاه میگو های خوش خوراک و لوکس آسان ماهی از طریق شماره های تماس و صفحه اینستاگرام همچنین بصورت آنلاین از همین سایت اقدام کنید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

آشنایی با واژه u در سایز بندی میگو

شاید بارها اصطلاح  u20، u30، u15، u10 را شنیده باشید. این علامتی برای نشان دادن سایز میگو است. معمولاً بهترین شاه میگو ها با u10، u12 وu15 شناخته میشوند. یعنی در هر کیلو شاه میگو زیر ۱۰، ۱۲ و ۱۵ عدد میگو کامل است.

بنابراین هر زمان بیان شد که شاه میگو های ما u10 هستند یعنی می تواند در کیلو ۱۰ میگو یا اگر درشت تر باشد کمتر از ۱۰ عدد هم باشد. این سایز شاه میگو گرانترین و پر طرفدارترین میگو بین دوستداران میگو محسوب میشود.

خواص شاه میگو

میگو با توجه نوع زیستی که دارد مواد سمی و فلزات سنگین را جذب بدن خود نمی کند. و بسیار سالم و مقوی است.
شاه میگو ها دارای میزان بسیار بالا اسید های چرب امگا ۳ هستند. این ویژگی مثبت باعث شده است که حتما میگو در اسرع وقت مصرف یا فریز شود. زیرا در صورت نگهداری نا مناسب سریع کیفیت و خاصیت خود را از دست می دهد. شاه میگو که تازه نباشد داری گوشت  تیره و کدر است و شفافیت خود را کاملاً از دست می دهد. البته بسته به گونه میگو رنگ آن میتواند متفاوت باشد.

شاه میگو دارای پروتئین بالا با کالری کم است که خواص بسیار ارزشمندی برای بدن دارد. شاه میگو دارای میزان بسیار بالایی فسفر، کلسیم، آهن و سلنیوم است. این مواد معدنی ارزش شاه میگو را چندین برابر می کنند.

شاه میگو پاک شده

افرادی که در برنامه غذایی خود شاه میگو را قرار می دهند درای اسکلت استخوانی محکم و عظلات کار آمد هستند. مصرف شاه میگو در کودکی،کودکان باهوش با سیستم دفاعی قوی و رشد مناسب را در پی خواهد داشت. شاه میگو برای زنان باردار پر فایده و بی خطر است. افرادی که دچار مشکلات گوارشی هستند میتوانند از گوشت طبع گرم میگو بهرمند شوند که دارای خواص بسیار ارزشمندی است.

افرادی که دچار بیماری های قلبی، نقرس ، کلسترول و دیابت و بسیاری از مشکلات هستند که به هیج وجه نمی توانند از گوشت قرمز استفاده کنند شاه میگو یک جایگزین پر خاصیت و پر فایده برایشان هست.
افرادی که کم خونی های آزار دهنده دارند و نمیتوانند از گوشت قرمز استفاده کنند شاه میگو جایگزین فوق العاده ای برای تامیین آهن و ویتامین ها b12 که نقش خونسازی دارند است.

خرید شاه میگو های آسان ماهی

آسان ماهی اولین الویتی که برای فروش شاه میگو های خود در نظر می گیرد تازگی و کیفیت بالای آنها است. مشتریان عزیز هنگامی که سفارش خود را ثبت می کنند روند سریع صید تا تحویل ما شروع بکار می کند.

صید با بهترین روش های استاندارد انجام و نگهداری و انتقال با سیستم های بهداشتی سرمایشی انجام مشود. همچنین باتوجه به نوع سفارش پاک کردن و رگ گیری، بصورت کاملاً بهداشتی و استاندارد انجام و بصورت شیک بسته بندی و درب منزل تحویل داده می شود. تمامی میگو های شفاف و بسیار با کیفیت است. مشتریان شاه میگو های آسان ماهی از مشتریان دائمی ما محسوب می گردند.

شاه میگو ما بصورت تازه با رعایت تمامی اصول بهداشتی بدست شما مشتریا عزیز میرسد. همین الآن می توانید برای خریدشاه میگو های آسان ماهی از طریق شماره های تماس و صفحه اینستاگرام همچنین بصورت آنلاین از همین سایت اقدام کنید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

میگو های ما در سایز های مختلف بصورت تازه با رعایت تمامی اصول بهداشتی بدست شما مشتریا عزیز میرسد. همین الآن می توانید برای خرید میگو های آسان ماهی از طریق شماره های تماس و صفحه اینستاگرام همچنین بصورت آنلاین از همین سایت اقدام کنید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831