خرید ماهی سالمون سوپرفود و آشنایی با اینکه چرا سالمون سوپرفود است؟

خرید ماهی سالمون سوپرفود

خرید ماهی سالمون سوپرفود درواقع خرید یک ماده غذایی کامل از نظر مواد مغذی است. شما با خرید ماهی سالمون سوپرفود می‌توانید بسیاری از نیازهای بدنتان را رفع کنید. چرا خرید ماهی سالمون سوپرفود مهم است؟ و چرا اصلا سالمون یک سوپرفود است؟ سوالاتی که در این مقاله پاسخ خواهید گرفت تا انتها مطالعه نمایید.

سوپر فود چیست؟

این کلمه به‌طور کلی برای توصیف غذایی که غنی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌ها است استفاده می‌شود و تصور می‌شود که برای سلامتی بسیار مطلوب و مفید است.
بگذارید واضح بگویم: نمی‌خواهیم بگوییم سوپر فودها غذاهای فوق‌العاده جادویی هستند. اما، غذاهای فوق‌العاده‌ای  است که مواد مغذی فراوانی را یکجا ارائه می‌دهند، جایگاهی ویژه در رژیم شما دارند.

 چرا سالمون؟

دستورالعمل‌های تغذیه‌ای مصرف دوبار ماهی در هفته را توصیه می‌کنند. ماهی سالمون یک انتخاب مورد تایید است، زیرا حاوی مقادیر قابل توجهی اسیدهای چرب امگا ۳ ضروری است، که سلامت قلب، چشم و سایر ارگان‌ها را پشتیبانی می‌کند. این ماهی سالم دارای حجم زیادی از مواد مغذی مورد نیاز ارزشمند، برای بدن است. با برخی از آنها در زیر آشنا شوید.

خرید ماهی سالمون سوپرفود و چربی‌های سالم

متخصصان تغذیه در همه جا، اسیدهای چرب امگا ۳ را برای شما بسیار مناسب دانسته‌اند. این چربی‌های اشباع نشده از سلامت قلب و عروق و عملکرد مغز پشتیبانی می‌کنند، به کاهش تری‌گلیسیریدهای سرم خون کمک می‌کنند و از سلامت کلی شناختی نیز پشتیبانی می‌کنند.

ماهی سالمون یکی از بهترین منابع غذایی دارای امگا ۳ است. ماهی‌های دیگر آب سرد مانند ساردین و شاه ماهی این چنین است، اما جای تعجب نیست که ماهی سالمون با بافت گوشتی و عطر و طعم ملایم بسیار محبوب است.

خرید ماهی سالمون سوپرفود
خرید ماهی سالمون سوپرفود

خرید ماهی سالمون سوپرفود  و پروتئین

 تمام غذاهای دریایی و غذاهای وابسته به حیوانات، پروتئین با کیفیت بالایی را تأمین می‌کنند. این پروتئین برای کمک به حفظ توده عضلانی، در هنگام کاهش وزن و با افزایش سن بسیار مهم است. توصیه می‌شود که پروتئین‌های حیوانی مانند گوشت گاو، مرغ و  غذاهای دریایی، مانند ماهی سالمون، چند بار در هر هفته برای پاسخگویی به نیازهای مواد مغذی مصرف شوند.

خرید ماهی سالمون سوپرفود به‌دلیل سوپرفود آستاگزانتین

آستاگزانتین، یک آنتی اکسیدان طبیعی است که در ماهی سالمون و سایر غذاهای دریایی یافت می‌شود. این یک رنگدانه، محلول در چربی است. همچنین یکی از قدرتمندترین کاروتنوئیدهای جهان است که توانایی خنثی کردن رادیکال‌های آزاد را دارد که ۶۰۰۰ برابر از ویتامین C و ۵۵۰ برابر بیشتر از ویتامین E خاصیت آنتی اکسیدانی دارد .

خرید ماهی سالمون سوپرفود و ویتامین B-12

ماهی آزاد، منبع عالی ویتامین B12 است که برای اعصاب سالم و گلبول‌های قرمز بسیار مهم است. اگرچه برخی محصولات سویا و غلات با ویتامین B12 غنی شده اند، اما این ویتامین محلول در آب در غذاهای دریایی و پروتئین‌های حیوانی بسیار است.

ویتامین D

این ویتامین که در سالمون بسیار است در طولانی مدت با سلامت استخوان همراه است. بدن ما می‌تواند ویتامین D را سنتز کند، اما تنها پس از قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید امکان‌پذیر است. در طول ماه‌های زمستان ویتامین D به اندازه کافی تولید نمی‌شود. ماهی سالمون منبع عالی ویتامین D است و تنها یکی از معدود غذاهایی است که به‌طور طبیعی حاوی آن است.

خرید ماهی سالمون سوپرفود و سلنیوم

سالمون منبع عالی سلنیوم است، یک ماده معدنی ضروری است که برای ایمنی و باروری مطلوب ضروری است. همچنین سلنیوم یک آنتی اکسیدان بسیار بسیار قوی است که از انواع سرطان‌ها جلوگیری می‌کند.

ویتامین B-6 ماهی سالمون 

 ماهی سالمون منبع بسیار خوبی از ویتامین B6 است که برای عملکرد صحیح سیستم‌های عصبی و سیستم ایمنی بدن بسیار مهم است.
ماهی سالمون تنوع طبخ بالایی دارد. آماده سازی و مزه‌داری آن  مهم است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831