خرید میگو لذیذ برای غذاهای متنوع، مقوی، لوکس و جذاب

خرید میگو لذیذ

خرید میگو لذیذ به‌عنوان غذایی لوکس و اشتها آور بر سر سفره‌ها است. خرید میگو لذیذ و مصرف آن، یک غذای اصیل و عالی نیز محسوب می‌شود. ما می‌خواهیم تعدادی از دستورالعمل‌های متنوع از ماکارونی‌های دلچسب گرفته، تا سیب‌زمینی‌های متنوع را به صورت آسان و سریع، به وعده‌های غذایی هفتگی خود، اضافه کنید.

خرید میگو لذیذ برای میگو اسکامپی با سیر

طرفداران سیر، عاشق این غذای آسان و  لذیذ با میگو هستند. با آب‌لیمو، سرکه و سیر یک سس سبک و روشن درست کنید. این غذا را میتوانید با انواع صدف‌های دلپذیر، و ماکارون‌ها سرو کنید.

میگو تند Fra Diavolo

این غذای سبک و تند ایتالیایی، یک غذای کلاسیک است که با میگو، ماکارونی و فلفل قرمز درست شده است. اگر می خواهید تندی را کم کنید، فلفل سیاه اضافه کنید و آن را با یک سالاد سبز، و مقداری نان تست میل کنید.

ساندویچ کلاسیک میگو

اگر تا به حال تجربه مصرف یک ساندویچ کلاسیک را نداشته اید، حتماً این غذارا امتحان کنید. شما به میگوهای سرخ شده، نان تست فرانسوی، برش‌های کاهو و گوجه فرنگی سرد نیاز دارید. خیساندن میگو در شیر، تخم مرغ و سس داغ به آن جلوه زیبا و خاصی می بخشد.

خرید میگو لذیذ خرید میگو لذیذ برای میگوهای کباب شده به همراه نارنج

میگوهای کبابیِ دودی غذایی عالی هستند؛ مخصوصاً بعد از مزه‌دارکردن.سس ترش و تند است. مواظب باشید که میگوها خیلی طولانی درون آن نماند زیرا اسید بعد از گذشت بیش از ۳۰ دقیقه، شروع به پختن آنها می کند و آنها را خیلی سفت می کند.

خرید میگو لذیذ ماکارونی میگو و سس پستو

یک سس پستوی خانگی این دستورالعمل ماکارونی میگو را کمی خاص‌تر می‌کند. خیلی سریع آماده شده، و یک ناهار یا شام خوشمزه تهیه می‌شود.

برگرهای ساده میگو

دوستداران برگر که با خوردن گوشت قرمز مشکل دارند، حتما این غذا را تهیه کنید. اگر می خواهید از مصرف کربوهیدرات اجتناب کنید، از کاهو استفاده کنید.

کوکتل میگو

همیشه یک کوکتل میگو غذایی بسیار آسان برای طبخ در خانه است. این دستورالعمل که با سس سبزیجات خانگی تهیه شده است، دارای طعمی فوق‌العاده می‌باشد.

خرید میگو لذیذ خرید میگو لذیذ برای ماکارونی آسان به‌همراه سبزیجات تازه

این غذا به‌دلیل سبزیجات تازه‌ای که از آن استفاده می شود، نامگذاری شده است. کل میگو را در کره و سیر سرخ کرده، همراه با کلم بروکلی، زردچوبه، نخود فرنگی، گوجه فرنگی و همچنین ماکارونی پخته شده و کمی پنیر پارمزان ترکیب می کنیم. ریحان خرده شده تازه هم برای تزئین اضافه شود تا جلوه بهتری به غذا بدهد.

میگو کباب شده با سیر

مرینت رزماری تازه و سیر، به این میگوهای کبابی عطر و طعم خوبی می‌بخشد؛ که میتوانید آن را با برنج یا ماکارونی، که سبب افزایش طعم آن می‌شود مصرف کنید.

 

میگو سرخ شده جنوبی

آرد ذرت سبک، تخم مرغ، شیر و آرد به میگوها بافت تردی می دهد. میگو های آغشته شده را سرخ کرده و به عنوان میان وعده، یا یک وعده غذایی کامل و آسان تهیه کنید و با چاشنی مورد علاقه خود سرو کنید.

خرید میگو لذیذ برای سالاد میگوهای کبابی

یک دستورالعمل عالی در گرمای تابستان محسوب می‌شود. بیشتر این غذاها، روی کوره پخته می شوند. کاهو و سبزیجات تا زمانی که نرم شوند، باید بپزد. ذرت را تا زمانی که نرم شود، و میگوهارا تا زمان صورتی شدن می‌پزید. این مواد در یک سالاد، به همراه آووکادو سرو می شود.

اسپاگتی با غذاهای دریایی

یک غذای سنتی مدیترانه که همراه ماهی‌مرکب و صدف به همراه اسپاگتی مصرف می‌شود. بسته‌بندی آماده شده، غذاهای دریایی را از چربی بیش از حد حفظ نمی کند و یک نمایش چشمگیر در سفره شما ایجاد می کند. قبل از افزودن به ظرف، غذا را تکان ندهید. آنها بسیار زیبا به نظر می‌رسند و عطر و طعم خوشمزه‌ای به غذا اضافه می‌کنند.

کیک میگو با سس تند سریراچا (Sriracha)

این کیک های میگو خوشمزه را با سس چیلی Sriracha به عنوان شیرینی مخصوص و اشتها آور، یا روی نان ها به‌همان صورت به‌عنوان یک غذای اصلی سرو کنید.

خرید میگو لذیذ برای پای میگو

این پای میگو غذایی بسیار خوشمزه و شیک است. میگو را تا زمانی که  پخته شود، بپزید. حالا میگو، خامه، شوید، و نخودفرنگی را در کاسه مناسبی مخلوط کنید و پنیر را افزوده، سپس درون فر قرار دهید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831