خوردن خاویار سیاه را اینگونه انجام دهید تا از مصرف آن لذت ببرید.

خوردن خاویار سیاه

خوردن خاویار سیاه به رفتارهای غذایی خاصی نیاز دارد و همچنین تهیه این غذای لذیذ به دانش خاص و جزئیات متفاوت در مورد نحوه ارائه آن احتیاج دارد. خوردن خاویار سیاه با رعایت نکات ارزشمند را در این مقاله دنبال کنید.

خاویار خوب باید به‌تنهایی، بسیار سرد و ترجیحاً در یک کاسه غیرفلزی که درون یک کاسه بزرگ‌تر و پر از یخ خرد شده قرار دارد، سرو شود. معمولاً انتقال خاویار از قالب به ظرف مخصوص سرو توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است شکسته و خرد شود، مگر اینکه هنگام انجام این کار احتیاط زیادی انجام شود.
از ظروف نقره‌ای و فلزی به دلیل اکسید شدن، که ممکن است طعم فلزی به خاویار تغییر بدهد، استفاده نکنید. بهترین انتخاب سرورها و ظروف ساخته شده از شیشه، استخوان یا به اصطلاح سنتی، نقره، مس، برنج یا طلا است.

اگرچه خاویار به خودی خود بهتر سرو می‌شود، اما همراهی‌های معمول آن شامل کرم فرش، لیمو، تخم‌مرغ‌های پخته شده، سیب‌زمینی کوچک، پیاز خرد شده، بلینی (مینی کرپ روسی)، نان تست شده با کره بدون نمک است. خاویارهای با کیفیت بالاتر بهتر است به‌تنهایی یا به سادگی با نان تست، بلین بدون نمک خورده شوند.

هنگام استفاده از انواع مختلف خاویار، آنها باید به ترتیب شدت طعم و مزه ارائه شوند، ابتدا با طعم ملایم‌تری مانند بری شروع شده و به سمت خاویار با طعم قوی‌تر مانند سوورگا بروید.

نگهداری برای خوردن خاویار سیاه

ذخیره‌سازی خاویار را باید در دمای ۲۶-۳۵ درجه فارنهایت نگهداری کنید.
هوا بزرگترین دشمن خاویار است. در حالت ایده‌آل، بهترین کار این است که خاویار را در ظروف کوچک‌تر خریداری کنید.

اما اگر بیش از یکبار خوردن خریداری کرده‌اید، باید باقی‌مانده آن را به‌آرامی درون ظرف بریزید سپس با پلاستیک پوشانده و به‌آرامی روی قسمت فوقانی فشار دهید تا فضای هوایی بین تخم‌ها باقی نماند. و خاویار باقی‌مانده باید ظرف ۲-۳ روز آینده مصرف شود.

 

ظرف خوردن خاویار سیاه و سرو آن

روس‌ها خاویار را در کاسه‌های فلزی، چینی یا شیشه و بدون یخ سرو می‌کردند. به‌طور سنتی، خاویار در اروپا در یک ظرف مخصوص خاویار سرو می‌شود که در یک ظرف خاص روی بستر یخ خرد شده قرار می‌گیرد.
بعضی اوقات از کاسه خاویار مخصوص که با پوسته‌های صدف ساخته شده است استفاده می‌شود.

 

خوردن خاویار سیاه
خوردن خاویار سیاه

ترجیح داده می‌شود از قاشق و چنگال نقره استفاده کنید و بدیهی است که فلزی نباشد (استخوان، شاخ، شیشه، قاشق و چنگال چوبی نیز امکان‌پذیر است). این بهترین و توصیه شده ترین روش برای چشیدن خاویار است.

 

این نکات را در هنگام خاویار رعایت کنید

خاویار را باید حتماً خنک سرو کرد اما یخ زده و گرم نباشد. هرگز آن را در دمای اتاق نگه ندارید، ممکن است باعث از بین رفتن طعم و رایحه واقعی خاویار شود. بستری از خاویار یخ خرد شده که باید سرو شود به شما کمک می‌کند تا آن را در دمای مناسب نگهداری کنید و در نتیجه بتوانید از طعم واقعی خاویار لذت ببرید.

به‌طور سنتی، مصرف مقادیر زیادی خاویار در یک زمان نادرست، یا حتی بی‌ادبانه تلقی می‌شود. بنابراین در اجتماعات اجتماعی یا در هر زمان خاص، به یاد داشته باشید که آن را در مقادیر کمتر از یک قاشق غذاخوری (یا حداکثر یک قاشق غذاخوری کامل) مصرف کنید.
لازم به یادآوری است که خاویار نباید به‌عنوان غذای اصلی ارائه شود. ما به شما توصیه می‌کنیم از آن به‌عنوان پیش غذا که روشی سنتی برای سرو خاویار است استفاده کنید.

 

اینگونه خاویار را بخوریم

مصرف کنندگان خاویار واقعی معتقدند که بهترین روش برای خوردن و سرو خاویار بدون هیچ گونه افزودنی و صرفاً سرو خاویار است و بس. آنها می‌گویند فقط از این طریق چیزی نیست که مانع احساس این عطر و طعم بسیار خوب شود زیرا می‌تواند بر طعم خاویار تأثیر بگذارد. با این حال، اینکه چه چیزی با آن بخوریم یا نخوریم سلیقه‌ای است. اگر فکر می‌کنید طعم خاویار بیش از حد است می‌تواند به همراه چیزاهای دیگر مصرف کنید.

 

خوردن خاویار سیاه

خاویار غالباً روی نان تست کمی کره یا خشک و کراکر یا نان بدون نمک سرو می‌شود. همچنین می‌توانید از روش سنتی روسی استفاده کنید و آن را با پنکیک روسی به‌نام بلینی بخورید.

تزیینات سنتی خاویار وجود دارد: خامه ترش، گیاهان تازه، پیاز خرد شده و تخم‌مرغ‌های خرد شده و سفت است. امتحان کردن آنها به‌عنوان افزودنی خاویار می‌تواند تجربه خوردن خاویار را بهبود بخشد.
گران‌ترین روش سرو خاویار گذاشتن آن روی صدف است. غیرمنتظره‌ترین محصولی که می‌توانید با خاویار ارائه دهید، شکلات سفید است. تکه‌های دسر شیرین نوعی بستر برای خاویار است، یعنی تزئین یک ظرف با خاویار قرار دادن بالای شکلات.

 

خوردن خاویار سیاه
خوردن خاویار سیاه

 

اکنون، با داشتن تمام اطلاعات لازم در مورد سرو کردن، می‌توانید یک ظرف شیک خاویار قرمز یا سیاه در خریداری کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831