قیمت خاویار بلوگا و آشنایی با پر طرفدارترین خاویار ایرانی در جهان

قیمت خاویار بلوگا

قیمت خاویار بلوگا نسبت با سایر خاویارها بالاتر است. زیرا کیفیت و ارزشمندی این خاویار بسیار بیشتر از سایر گونه است. قیمت خاویار بلوگا نشانه ای است برای دوستداران خاویار که با طعم و کیفیت فوق العاده آن آشنایی دارند. با ما باشید تا با بهترین خاویار جهان بیشتر آشنا شوید.

ماهیان خاویاری درای دو جنس بسیار مهم Acipenser و Huso است. که فیلم ماهی یا فیل ماهی بلوگا از جنس Huso است. این جنس دارای یک گونه مهم به نام Huso Huso است. این گونه به سه زیر گونه مهم در نیا تقسیم می شود Huso huso orientalis در ریایی سیاه، Huso huso maeoticus در دریای آزوف و Huso huso caspicus در دریایی خزر است.
Huso huso caspicus این زیر گونه مهم که در دریای خزر زیست می کند پر طرفدارترین خاویار دنیا را تولید می کند. خاویار بلوگای  یکی از مرغوبترین خاویارهای جهان است. قیمت خاویار بلوگا بدلایل مختلفی بالاتر است. ما در این مقاله با شما خواهیم گفت چرا جهان مجذوب این خاویار گران بهای ایران است و خواهان بسیاری دارد.

 دوستانی که میخواهند خاویار را برای سوغاتی تهیه کنند می توانند  با اطمینان از طریق شماره های تماس و صفحه اینستاگرام همچنین بصورت آنلاین از همین سایت خاویار تلاژن را تهییه کنند. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

دلایل اصلی تاثیر گذار بر قیمت خاویار بلوگا

فیل ماهی که خاویار بلوگا را تولید می کند گونه بسیار کم یاب و عظیم الجثه است. این ماهی نسبت به سایر گونه ها بلوغ دیر رسی دارد. بین ۱۲- ۱۸ سال هم ممکن است به بلوغ برسد تا شکم آن پر از خاویار شود. این ماهی بدلیل ارزش اقتصادی بالایش بی رویه صید شده است و و در حال انقراض است علم شبیلات در جهت پرورش و تکثیر مصنوعی تا حدودی تونسته به حفظ این گونه کمک کند.

دلیلی بعدی این است که این خاویار نسبت به سایر  خاویار ها دارای ارزش غذایی بالاتری است بطوری که پروتئین این خاویار حتی می تواند به ۳۱ گرم در صد گرم برسد. همچنین میزان چرب های ارزشمند درون این خاویار بسیار بالاتر است. همچنین سایر ریز مغذی و درشت مغذی های ارزشمند درون این خاویار به میزان بالا و قابل توجه یافت می شود.

از نظر شواهد ظاهری : اگر در زمان مشخص با فن آوری خاص تخم این ماهیان را برداشت کرد بهترین کیفیت، رنگ و طعم را دارا می باشد. از این رو این نوع خاویار که دارای دانه های درشت است را به عنوان بلوگای امپریال یعنی ارزنده ترین می خوانند.

چرا خاویار بلوگا حرف اول در دنیا را می زند؟

خاویار بر اساس رنگ شکل، سفتی، طعم و اندازه درجه بندی می شود. خاویار بلوگا دارای بالاترین کیفیت و برترین خاویار در جهان شناخته شده است. تخم های ماهی بلوگا داری زرده است که شامل قطرات چربی با اندازه های تقرباً بزرگ است که خود نشان دهنده یک عامل کیفیت تخم است.
خاویار بلوگا در مرحله ای از رسیدگی است که تخمدان کاملا بزرگ بوده، شکم ماهی متورم بوده، تخمک ها به راحتی از هم جدا شده، پوسته ضخیم و ارتجاعی دارد که به راحتی نمی ترکد. تخمک ها شفاف و گرد و یکدست هستند استحصال می شوند.

خاویار فیل ماهی دارای بالاترین کیفیت است داری دانه های درشت، شفاف، یکدست، جلای بالا، بوی دلپذیر و طعم فوق العاده خاویار که طعم کره ای-خامه ای است. این دلایل خاویار بلوگا را در بین طرفداران خاویار محبوب و ارزشمند کرده است. چون تقاضای این ماهی بالا است و با توجه به گفته عرضه پایین یک دلیل دیگر برا بالا بودن قیمت خاویار بلوگا است.

بلوگای امپریال: دانه های بزرگ با کیفت برتر با طعم فوق العاده که در چهار رنگ خاکستری روشن، خاکستری متوسط، خاکستری تیره و سیاه است.

قیمت خرید بلوگا
خاویار بلوگا

خرید و قیمت خاویار بلوگا

مکان خرید بلوگای امپریال بسیار مهم و حائزه اهمیت است. زیرا این خاویار یکی از گران بها ترین ماده مغذی در جهان است که خواهان و طرفداران بسیاری دارد. برای خرید بلوگای امپریال باید بسیار توجه نمود که از مراکز مطمئن خرید نمود. خاویار تلاژن با متخصصین مشرف به تمامی مراحل عمل آوری خاویار، خاویاری با بالاترین کیفیت و کاملاً استاندارد و بهداشتی را در وزن های مختلف ارائه می نماید.
بنابراین اولین نکته مهم این است که برندی مطمئن با عملکرد کاری مشخص را انتخاب کنید. با این انتخاب درست بیشترین راه برای یک خرید مناسب و درست را انجام داده اید. بنابراین دقت های لازم را انجام دهید.

 

همین الآن برای خریدخاویار بلوگای اصل خاویار تلاژن  می توانید از طریق شماره های تماس و صفحه اینستاگرام همچنین بصورت آنلاین از همین سایت اقدام کنید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

قیمت خاویار بلو گا چند است؟ً

خاویار بلوگا که با ارزشترین خاویار است دارای طعمی بینظیر است. قیمت این ماه فوق العاده معجزه آسا نسبت با سایر خاویار ها کمی بالاتر است.
اما نگران قیمت خاویار بلوگا نباشید!!
همیشه قیمت خاویار با قیمت چند میلیونی به گوشتان خورده است. اما بدانید که خاویار باید در میزان کم و به عنوان پیش غذا استفاده شود نه یک غذای کامل.

شرکت آسان ماهی با ارئه خاویارهای برند خود با نام تلاژن سعی نموده است با حذف واسطه ها و با بکار گیری از علم و تخصص خود خاویارهای ارزان تری را به بدست مشتریان برساند. همچنین این شرکت خاویار های در وزن ۱۰-۱۵ گرمی را ارائه نموده برای افرادی که میخواهن به میزان کمتری از خاویار استفاده کنند. خاویار های بلوگا ۵۰ گرمی در دو درجه امپریال به قیمت  ۵۹۰ و بلوگا ۵۲۰ بفروش می رسد. همچنین خاویار های ۳۰ گرمی امپریال۳۶۴ تومن و بلوگا ۳۲۵ تومان بفروش می رسد. برای خرید میتوانید به قسمت خرید ما مراجع نموده و خاویارهای متنوع مارا انتخاب کنید.

همین الآن برای خرید خاویار بلوگای اصل خاویار تلاژن  می توانید از طریق شماره های تماس و صفحه اینستاگرام همچنین بصورت آنلاین از همین سایت اقدام کنید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831