قیمت میگو و عوامل تاثیر گذار بر آن چگونه است؟

قیمت میگو

قیمت میگو به عوامل مختلفی بستگی دارد. شاید برای خیلی ها این مسئله پیش بیاید که کدام قیمت میگو منطقی است. ما در این مقاله سعی میکنیم شما را با بهای میگو و فراز و نشیب های آن آشنا کنیم.

علاقمند به مصرف میگو، غذای لوکس و پر فایده با ما همراه باشید.

میگو خوشمزه

میگو یک جاندار آبزی از رده سخت پوستان است. بدن میگو با یک غلاف سخت پوشیده شده است. این غلاف در هنگام مصرف جدا می شود. گاهی برخی افراد علاقه مندن میگو را بطور کامل  طبخ می نمایند.
میگو گوشت بسیار خوشمزه ای دارد که با یکبار مصرف آن طعم آن هیچوقت فراموشتان نمی شود و دیگر نمیتوانید از مصرف آن دل بکنید. میگو یک ماده غذایی بسیار مغذی و پر فایده است (حتی بیشتر از برخی ماهیان). مصرف میگو سلامتی بدنتان را تضمین و مانند یک داروی موثر و قوی با بسیاری از بیماری ها مبارزه می کند.

قیمت میگو شامل طیف گسترده ای است که معمولاً با توجه به سایز آنها است. سفره های مهمانی و جشن های خود را مزین به میگو کنید. این ماده غذایی جلوه ویژه برای سفره تان است.

مصرف میگو در مهمانی
میگو برای مهمانی

قیمت میگو تحت تاثیر چه شرایطی متفاوت است؟

اندازه میگو:

اندازه میگو است که تعیین کننده قیمت آن است. سایز میگو بسیار طیف گسترده ای را شامل می شود. سایز میگو می تواند شامل شاه میگو که طرفداران خاص خود را دارد و میگویی ریز پلویی شود. سایز میگو معمولاً می تواند از ده عدد در کیلو تا ۱۲۰ عدد در کیلو گرم باشد (این عدد می تواند کم و زیاد شود).

میگو دریایی  یا پرورشی:

امروزه با توجه به کاهش نسل میگو های دریایی بشر بسمت پرورش این ماده غذایی ارزشمند روی آورده است. میگو دریایی با پرورشی تا حدودی متفاوت است. به همین دلیل تفاوت قیمتی را در آنها می شود مشاهده کرد.

قیمت میگو دریایی

عرضه و تقاضا :

معمولاً در زمان فصل صید میگو، میگو در بازار  فراوان می شود. بنابراین قیمت میگو کمی پایین تر است. زمان های خارج از فصل صید میگو قیمت افزایش می باید. میگو همیشه یک ماده غذایی پر تقاضا است بخصوص برای شرکت های صادر کننده.

کاهش ذخایر و منابع آبزیان دریایی:

با توجه با تخریب های محیط زیستی و از بین رفتن بستر های زیستی میگو و صید بی رویه منابع این ماده غذایی کاهش یافته است.

واسطه ها و قیمت میگو :

فرآیند رسیدن میگو به دست مشتری توسط واسطه های مختلف انجام می گیرد. واسطه ها سبب می شوند تا تفاوت های قیمتی را مشاهده نمایید. هر چه تعداد واسطه ها بیشتر باشد معمولاً افزایش قیمت را مشاهده خواهیم نمود.
شرکت تخصصی آسان ماهی انواع واسطه ها از مرحله صید میگو تا تحویل به مشتری را حذف نموده. این شرکت صیادان مخصوص صید میگو خود را دارد بنابراین بعد از سفارش مشتری درخواست صید تازه داده می شود. میگویی که بدست ما میرسد تا برای مشتری ها آماده سازی شود بدونه واسطه است.

برای سفارش میگو تازه ، پاک شده و کاملاً سالم و در بسته بندی های استاندارد با آدرس اینستاگرام و شماره تماس ما در ارتباط باشید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

میگوه تازه و میگو منجمد

فاصله زمانی از صید تا خرید میتواند روی قیمت میگو تاثیر بگذارد. میگو حاوی مقدار زیاد امگا۳ و اسید های چرب غیر اشباع است. بنابراین از زمان صید تا زمان مصرف سرعت انتقال آن باید بسیار بالا و تحت شرایط مخصوص باشد. اگر این شرایط فراهم نباشد این اسیدهای چرب ارزشمند رو به فساد می روند.

بنابراین میگوی که غیر متعارف ارزان است یک دلیلش  می تواند ماندگی آن باشد. البته باید دقت نمود که فروشگاه هایی که از آن خرید می کنید مطمئن باشند. میگو منجمد قیمت پایین تری نسبت به میگو تازه صید شده دارد.
کارشناسان شرکت آسان ماهی نظارت بر سلامتی دائمی میگو هارا بر عهده دارند. نکات بهداشتی و استانداردها در تمامی مراحل صید، انتقال، پاک کردن و بسته بندی میگو ها رعایت می شود.

میگو رگ گیری شده

قیمت میگو پاک شده و میگو کامل

در هنگام سفارش دقت نمایید که میگو پاک شده یا میگوی کامل میخواهید بخرید. قیمت میگو پاک شده و میگو کامل با توجه به تفاوت وزن متفاوت است. قیمت میگو کامل پایین تر است چون حدود ۵۰ درصد از میگو (پوسته، سر، دم و رگ گیری) در هنگام پاک کردن دور ریز دارد. بنابراین حتما به این نکته دقت فرمایید.

میگو تازه

آیا قیمت میگو گران است؟

باید بیان کنم میگو یک ماده غذایی کامل، بسیار پر خاصیت، بسیار خوش خوراک و دارای تنوع پخت بسیار است. اما امروز با افزایش قیمت ارز قیمت این ماده غذایی ارزشمند هم افزایش یافت است. میگو های سالم و درشت معمولاً به شرکت های صادر کننده فرستاده می شوند.

امروزه میگو یک غذایی لوکس و گرانبها شناخته می شود. درست  است از که قیمت میگو قابل توجه است اما یک جایگزین فوق العاده برای داروهایی شیمیایی و انواع مکمل های شیمیایی غذایی است.
میگو بسیار پر خاصیت است. این ماده غذایی پر پروتئین،کم کالری پر از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. مصرف میگو به طور مداوم بسیاری از بیماری ها را بهبود می دهد.

خواص میگو

شاید بدلیل خواص درمانی فوق العاده آن بتوانیم قیمت آن را مورد قبول قرار دهیم. زیرا با مصرف مدوام آن از هزینه های گزاف درمانی در کشور کاسته می شود. مصرف کننده میگو سلامت خود را تضمین می نمایند.
میگو های سایز ریز که قیمت پایین تری دارند همان نسبت مفید هستند. و میتوان آنهارا در انواع پلویی و خوراک ها استفاده نمود و از آن بهرمند شد. شاه میگو یک غذای کامل و فوق العاده خوشمزه می باشد. شاه میگو به نسبت وزن خود مواد مغذی بیشتری دارد.

افراد زیر تا جایی که امکان دارد، بدون توجه به قیمت میگو از آن بهره مند شوند:

افراد سالمند، میگو  بدلیل هضم بالا و مواد مغذی بالا همچون کلسیم و پتاسیم برای این افراد مناسب است.

کودکان در حال رشد، میگو، یک سوپر فود قدرتمند برای رشد و تکامل کودکانتان است.

میگو و کودکان

ورزشکاران، میگو یک ماده غذایی با پروتئین و اسیدهای چرب غیر اشباع بالا و کالری کم است.
زنان باردار، میگو به رشد جنین همچنین به سلامت مادر و جنین کمک می نماید.
افراد چاقی، که بدنبال تناسب اندام و کاهش وزن هستند.
افرادی که از فقر آهن رنج می برند.
افرادی که دچار اختلال غده تیروئید هستند.

افرادی با مشکلات قلبی عروقی و تصلب شرایان درگیرند.
افرادی که تحت شیمی درمانی و انواع سرطان ها قرار دارند.
بیمارانی که دچار بیماری های التهابی و نقص ایمنی هستند.
افرادی که دچار مشکلات گوارشی هستند.
افرادی که دچار مشکلات عصبی و افسردگی هستند
افراد دچار مشکلات مفاصل و استخوانی.
افرادی که از دیابت رنج می برند.
افردی که داری مشکلات پوست و مو هستند.
و……..
گروه های نام برده شده بهتر است با مصرف مدوام میگو سلامتی خود را تامین نمایند. مطمئنن هنگامی که از مصرف میگو جواب بگیرید از بسیاری از هزینه هایتان جلوگیر می شود.

قیمت میگو های آسان ماهی و ویژگی های ممتاز آن

آسان ماهی با حذف واسطه ها توانست میگو را با قیمت بسیار مناسب تر نسبت به سایر شرکت ها ارائه دهد. خرید میگو از این شرکت یک تجربه بسیار خوب است زیرا علاوه بر قیمت مناسب، میگو های بسیار تازه و سالم را خریداری می کنید. میگو های که شما سفارش می دهید صید و در کوتاه ترین زمان بدستتان می رسد.

پاستا میگو

اکثریت مشتریان میگو این شرکت با یکبار مصرف این ماده غذایی از مشتریان دائم ما شده اند. این موضوع برای ما بسیار قوت قلب است تا پشتکار بیشتر خدمات بهتری را ارائه کنیم.
آسان ماهی برای اینکه بتواند قشر های مختلف را از این ماده غذایی بهرمند سازد سعی نموده است طیف گسترده از قیمت ها را در سایز های مختلف ارائه دهد. میگو های ما در ابعاد متوسط، درشت و ریز به فروش می رسد.
قیمت شاه میگو های ما در سایز ۱۰-۱۲ و ۱۵-۲۰ (عدد در هر کیلو گرم) متفاوت است.
برای اطلاع از قیمت میگو های ما به فروشگاه مراجعه نمایید.

میگو آسان ماهی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831