کباب ماهی سالمون، در راحت‌ترین و بهترین حالت چگونه است؟

کباب ماهی سالمون

 

کباب ماهی سالمون، تا زمانی که دستور را مرحله‌به‌مرحله دنبال کنید، آسان است. کباب ماهی سالمون یک وعده غذایی سالم و بسیار مغذی است. در این مقاله، با کباب ماهی سالمون و روش تهیه آن آشنا شوید.

اگر از قطعات بدون پوست استفاده می کنید، از فویل آلومینیومی استفاده کنید تا یک سد نازک بین ماهی و حرارت در کباب ایجاد شود. لایه‌ی محافظ از پوست یا فویل را برای جلوگیری از چسبیدن و سوختن با روغن چرب کنید.  تمیز بودن کباب‌پز نیز، برای جلوگیری از چسبیدن بسیار مهم است. بنابراین زمان لازم را برای تهیه کباب خوب به آن‌ها اختصاص بدهید.

مواد لازم برای کباب ماهی سالمون

  • فیله‌های سالمون
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن کلزا
  • ۱/۲ قاشق چای‌خوری نمک دریایی خوب
  • ۱/۴ قاشق چای‌خوری فلفل سیاه خرد شده
    آب‌لیمو

 

 

در ابتدا، اطمینان حاصل کنید که کباب‌پز شما تمیز است. صفحه کباب‌پز را با یک لایه نازک روغن بپوشانید. ۱ یا ۲ قاشق چای‌خوری کافی است. کباب‌پز را (چه ذغال‌سنگی، چه گاز یا برقی) تا دمای متوسط گرم کنید. قبل از جدا کردن از روی حرارت، باید بتوانید دست خود را حدود ۱ اینچ بالاتر از کباب‌پز روی صفحه نگه دارید. یک کباب‌پز گرم و خوب به شما این امکان را می‌دهد تا ماهی بیش از حد نچسبیده، و در ضمن آن را به آرامی، و کاملاً مطمئن پخت.

 

در حالی که کباب‌پز  گرم می‌شود، فیله‌های ماهی سالمون را آماده کنید. آنها را شسته، و خشک کنید.

برای بیرون کشیدن هرگونه استخوان بین آنها، از پنس استفاده کنید.
کباب‌پز را با ۱ تا ۲ قاشق چای‌خوری روغن چرب کنید. ۴فیله را با روغن باقی‌مانده چرب و به آن نمک و فلفل بپاشید.
ماهی سالمون را از قسمت پوست، روی ذغال داغ قرار دهید. به آنها دست نزنید تا زمانی که ماهی سالمون تازه شروع به ترشح چربی کند، یا به دمای ۱۴۵ درجه فارنهایت برسد؛ که برای بیشتر فیله‌های ضخیم حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. ۵ تا ۱۰ دقیقه دیگر برای فیله‌هایی با ضخامت بیشتر، اجازه دهید بپزد. برای جدا کردن ماهی از کوره، از یک اسپاتول (انبرک قاشق مانند) استفاده کنید.
بلافاصله سالمون کبابی را سرو کنید. ماهی‌های کباب شده را می‌توانید با آب‌لیمو سرو کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831