کرم خاویار طبیعی برای جوانسازی، سلامتی پوست و افزایش زیبایی

کرم جوانساز خاویار

 کرم خاویار به عنوان یک درمان گر گرانبها مورد استفاده قرار می گیرد. خاویار علاوه بر خواص خوراکی فراوانش به عنوان یک ماده ارزشمند در وسایل آرایشی بهداشتی مانند کرم خاویار استفاده می شود.

علاوه بر فواید مثبت خاویار بر روی قلب و مغز، خاویار به عنوان یک ماده مراقبت از پوست محبوبیت زیادی کسب کرده است. در حال حاضر، بسیاری از شرکت های آرایشی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، مواد مغذی فراوان و پروتئین، عصاره خاویار را در طیف گسترده ای از محصولات تقویت کننده زیبایی قرار می دهند.

خاویار دارای مقدار زیادی از مواد مغذی دریایی است که می تواند آن را به یک ماده آرایشی بسیار مؤثر تبدیل کند.
سال های دوری است که از بزرگترین محصولات آرایشی خاویار می توان به انواع کرم اشاره کرد. کرم خاویار خاصیت آبرسانی، ضد پیری، جوانساز و روشن کنندگی دارد.
کرم خاویار سرشار از ویتامین ها، پروتئین ها، امگا ۳، اسیدهای نوکلئیک و فسفولیپیدها است. خاویار سطح آنتی اکسیدانی پوست را تقویت کرده و عملکردهای طبیعی آن را بهبود می بخشد. در نتیجه مصرف آن باعث سفت شدن و جوانسازی پوست صورت و پوست اطراف چشم می شود. کرم خاویار همچنین خاصیت ضد التهابی بالایی دارد.

 خاویار استورژن
خاویار سیاه

خواص تغذیه ای کرم خاویار

تحقیقات نشان می دهد که خاویار مقادیر زیادی ویتامین ها (A ، B1 ، B2 ، (B6 ، لیپیدها ، پروتئین ها ، عناصر کمیاب (Co ، Cu ، P ، Si ، (Zn و اسیدهای آمینه (آرژنین ، آسپاراتیک ، گلیسین ، هیستیدین ، لیزین) دارد. این ترکیب غنی در عصاره خاویار وجود دارد و می تواند به جلوگیری از لکه دار شدن و خشک شدن پوست کمک کند.

مزایای ضد پیری  کرم 

خاویار را به همراه لیپیدها و کربوهیدرات ها ترکیب می کند. گذشته از این عناصر ، این ماده حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای چرب به همراه اسیدهای آمینه به اصطلاح دارای سن هستند. این عناصر ترکیبی با نگه داشتن پوست تغذیه ، مرطوب و غنی از ویتامین می توانند روند پیری را کند کنند.

همین الآن میتوانید با ارتباط با کارشناسان ما مشاوره های بیشتر را دریافت  و کرم های جوانساز مارا خریداری کنید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

خواص محافظتی کرم 

عصاره خاویار سرشار از اجزای آنتی اکسیدانی است که می تواند با کاهش اثرات مضر رادیکال های آزاد و اشعه ماوراء بنفش سلول های پوست را محافظت نماید. این آنتی اکسیدان ها همچنین می توانند به کاهش علائم پیری کمک کنند.

جوان سازی پوست با کرم خاویار 

ساختار سلولی خاویار بسیار شبیه ساختار سلول پوست انسان است. اگرچه عجیب به نظر می رسد، اما ایت شباهت به سرعت بخشیدن به روند جوان سازی پوست شما کمک می کند.

کرم خاویار جوانسازی
کرم خاویار

خواص عصاره  خاویار درون کرم 

فسفولیپید: فسفولپیدها باعث رطوبت رسانی عمقی پوست، جوان سازی، محافظت پوست، رفع ضایعات مختلف، افزایش حالت کشسانی پوست و ایجاد استحکام و حالت مخملی در پوست می شوند.

فسفوپروتئین ها و اسیدهای آمینه : موادی که اجزای اساسی کلاژن، الاستین و NMF (فاکتور مرطوب کننده طبیعی) هستند. این مواد برای توسعه و یکپارچگی بافت های پوست ضروری هستند.

عناصر کمیاب: خاویار حاوی عناصر کمیاب است که برای عملکرد صحیح سلول ها ضروری هستند. عصاره خاویار نه تنها تولید کلاژن در سلولهای فیبروبلاست را افزایش می دهد بلکه سلولهای اپیدرمی پوست را نیز تقویت می کند.

فسفر خاویار: یک عنصر پر انرژی و برای سلولهای پوست بسیار حیاتی است.

عناصر فلزی خاویار: پتاسیم ، سدیم و کلسیم ، ترکیباتی که درخشندگی پوست را تقویت می کند و سلول ها را تغذیه می کند.

ویتامین A,E,D: مبارزه با رادیکال های آزاد و سبب زیبایی و لطافت در پوست می شوند.

اسید های چرب امگا ۳ و امگا۶کرم خاویار: آنتی اکسیدان های قوی، التیام کننده پوست، افزایش درخشندگی و جوانساز پوست می شوند این اسیدهای چرب از اثرات مخرب برای پوست جلوگیری کرده همچنین خاصیت ترمیم کنندگی بالایی دارند. همچنین با افزایش رطوبت پوست منجر به زیبایی پوست می شود.

پروتئین: پروتئین های خاویار و عناصر تشکیل دهنده آن با ساخت کلاژن پوست باعث سفتی و استحکام پوست می شود.

خواص آنتی اکسیدانی قوی: حفاظت در برابر اشعه خورشید، سلامتی پوست و جلوگیری از شکستگی کلاژن و الاستین پوست می شود.

خاویار و عصاره آن

دوست داران زیبایی  می توانند برای خرید کرم های سفیدکننده و جواساز ما   همین الآن از طریق شماره های تماس و صفحه اینستاگرام  اقدام نمایند. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

ویژگی های کرم خاویار آسان ماهی

با توجه به اینکه این شرکت به طور مستقیم عمل آوری خاویار را در تمامی مراحل توسط متخصصانشان انجام می شود. در محصولات جانبی ما از جمله کرم خاویار از خاویار اصل و با کیفیت بالا و تمامی روغن ها و عصاره ها گیاهی مرغوب دیگر درون این کرم های دست ساز استفاده می شود که کیفیت این کرم هارا بالا می برد و خاصیت جوانسازی دارد.
– لیفت و فیلر پوست
-سفت کننده و استحکام پوست (رفع افتادگی پوست)
– جوانسازی
– ضد پیری
– سفید کننده و روشن کننده
– ضد التهابات پوستی
– ازبین برنده چین و چروک پوست (خط لبخند، خط پیشونی و …)
– تعادل رطوبت پوست
– از بین برنده سیاهی دور چشم
– از بین برنده چروک دور چشم
– صاف و یکدست شدن پوست
– خاصیت ترمیم کنندگی بالا
– شاداب کننده و مغذی برای پوست
– مناسب برای پوست های حساس
-افزایش مقاومت پوست
-آبرسان قوی پوست
– از بین برنده لکه های پوستی

جوانسازی و شادابی با کرم خاویار
کرم خاویار

اگر میخواهید هر چه سریع تر از مزایایی ذکر شده این کرم بهرمند شوید با ما در ارتباط باشید.۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

طریقه مصرف کرم  آسان ماهی

برای استفاده از این کرم خاویار بی نظیر ابتدا صورت خود رو تمیز و خشک نمایید. مقداری از کرم را به پوست صورتتان بمالید و به مدت ۲ الی ۳ دقیقه پوستتان را به صورت دورانی ماساژ دهید تا کرم به خوبی جذب پوستتان گردد. این کرم را برای مشاهده نتایج سریعتر دو بار در روز استفاده نمایید.

نحوه زدن کرم

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831