فروش ماهی سالمون نروژی و اینکه چرا این ماهی سالم ترین ماده غذایی در دنیا است؟!

فروش ماهی سالمون نروژی

فروش ماهی سالمون نروژی سال ها است در کشور ما توسعه پیدا کرده است. فروش ماهی سالمون نروژی بدلیل خواص بی نظیرش در دنیا حرف اول را میزند. فروش ماهی سالمون نروژی با توجه به خواص بی نظیر و خوش خوراکی، تنوع پخت و درای میزان سلامتی بالا در دنیا بسیار زیاد است.

ماهی سالمون نروژی با اسم انگلسی Atlantic salmon بومی آبهای سرد اقیانوس اطلس است. این ماهی درکشور ما رشد نمی کند. بلکه توسط بروز ترین تکنولوژی همانند سایر کشورهای به کشور ما صادر می شود. ماهی سالمون نروژی توسط کشور نروژ با بالاترین امکانات پرورش داده می شود. کشور نروژ یک کشور بسیار قوی در آبزی پروری است.

این کشور قوانین سختگیرانه در آبزی پروری پایدار و سلامتی ماهی ها دارد. این کشور دومین قطب آبزی پروری در دنیاست. این ماهی در تمامی طول سال در دسترس است.
نروژ توانسته با فروش ماهی سالمون نروژی به تمامی کشورهای جهان سبب پیشرفت اقتصاد خود شود. ماهی سالمون نروژی یک رژیم غذایی تأیید شده که حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های بهینه است.

برای خرید ماهی سالمون نروژی  اصل که هفته ای دو بار توسط شرکت آسان ماهی  وارد ایران میشود  همین الآن تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

فروش ماهی سالمون نروژیچرا میزان فروش ماهی سالمون نروژی در دنیا بالا است؟

 

ماهی سالمون نروژی به طور پایدار پرورش یافته و ازطول پرورش از آن مراقبت های فراوانی می شود که تحت نظارت دقیق و ملی قرار دارد.

با توجه به روند رشد آهسته و طبیعی و مقررات استثنایی برای اطمینان از ایمنی، ماهی سالمون نروژی، بسیار سالم، خوش طعم، با کیفیت و بصورت آبزی پروری پایدار عرضه می شود. یک نکته بسیار مهم قوانین سختگیرانه و تکنولوژی پیشرفته این کشور در جهت سلامت ماهی های سالمون است که توانسته بازار فروش ماهی سالمون نروژی را در جهان دائمی و ثابت کند. بطور خلاصه بدلایل زیر فروش ماهی سالمون ثابت است.

فروش ماهی سالمون نروژی
فروش ماهی سالمون نروژی

• مقررات سختگیرانه:

برای اطمینان از ایمنی مواد غذایی، طبق مقررات سخت نروژی در سراسر زنجیره تکثیر و پروش، فرآوری و صادرات حداکثر مراقبت انجام می شود.

• بدون آنتی بیوتیک:

با توجه به تکنیک های جدید مبارزه با بیماری و اقدامات پیشگیرانه، در حال حاضر استفاده از آنتی بیوتیک ها به صفر رسیده است.
• بدون رنگ مصنوعی:

رنگ گوشت ماهی سالمون از مکمل های رژیم غذایی شبیه به ویتامین ها است. که بسیار پر خاصیت است.

• رژیم غذایی:

ماهی سالمون نروژی رژیم غذایی متشکل از مواد اولیه گیاهی و دریایی مانند روغن ماهی و مواد طبیعی و به علاوه ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها می باشد.

برای خرید ماهی سالمون نروژی سالم و بهترین ماهی دنیا که هفته ای دو بار وارد ایران میشود  همین الآن تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

پرورش در منابع طبیعی در قفس

یک دلیل پر فروش ماهی سالمون نروژی بالاترین درجه سلامتی است.

هیچ دارویی یا آنتی بیوتیکی به صورت پیشگیرانه یا به عنوان یک افزایش دهنده رشد در نروژ در خوراک ماهی تجویز نمی شود. استفاده از آنتی بیوتیک ها در پرورش سالمون نروژ از سال ۱۹۹۰ تاکنون ۹۹٪ کاهش یافته است. در نروژ ، استفاده از آنتی بیوتیک ها به شدت کنترل می شود.

تمام داروها باید توسط مقامات ذیربط تأیید شوند. آنتی بیوتیک ها فقط در صورت تشخیص بیماریهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند ، و دامپزشکان معتبر تمام نسخه ها را امضا می کنند. قبل از فروش ماهی سالمون، باید در قرنطینه قرار گیرد. هدف از قرنطینه این است که به ارگانیسم فرصت دهید تا قبل از فروش تمام مانده های دارو را از بین ببرند.

فروش ماهی سالمون نروژی
فروش ماهی سالمون نروژی

ماهی سالمون طبق مقررات اتحادیه اروپا برای بقایای دارویی توسط دامپزشکی کنترل می شود. نتایج اخیر نشان می دهد که ماهی سالمون نروژی کاملاً بی خطر و سالم است. واکسنهای مؤثر ، استفاده از آنتی بیوتیک ها را در پرورش سالمون نروژی تقریباً به صفر رسانده اند.
میزان آلاینده های آلی(POP) از جمله دیوکسین ها و PCB در سالمون نروژی شش برابر پایین تر از مقادیر حد مجاز بین المللی پذیرفته شده اروپا است. پیشرفت در فن آوری تغذیه خودکار به منظور حفظ تعادل اکوسیستم و محافظت از آبهای سرد و تمیز باعث حذف مواد غذایی اضافی شده است. بنابراین سیستم پرورشی این ماهی که یکسال بعد از تکثیر درون سواحل و آبهای آزاد انجام می شود با حفظ قوانین محیط زیستی است که منجربه آلودگی و تخریب نگردد.

چرا بعد از فروش ماهی سالمون نروژی خریداران بسیاری آن را خام می خورند.

 

اول اینکه ما در هر شرایطی برای سلامتی صدرصد حتما توصیه می کنیم هیچ ماده غذایی خام خورده نشود. اما بسیاری از کشورها و حتی هموطنان خودمان علاقه مند به خام خواری مانند فرآورده سوشی از ماهی هستند. ماهی سالمون نروژی نسبت بسیار مواد غذایی خام سالم تر است.

مطالعات انجام شده توسط دو مؤسسه تحقیقات دریایی و همچنین سازمان ایمنی مواد غذایی اروپا به طور مستقل نشان می دهد که انگلی در ماهی سالمون نروژ برای مصرف انسان وجود ندارد.

سطح اطمینان علمی به حدی است که ماهی نروژی از الزامات انجماد در اتحادیه اروپا معاف است. سایر فرآورده های شیلات خام باید به مدت حداقل کمتر از ۲۴ ساعت در دمای ۲۰- درجه سانتیگراد یا در ۳۵- درجه سانتیگراد به مدت حداقل ۱۵ ساعت بمانند. تا اطمینان حاصل شود که آنها عاری از انگل هستند.

فروش ماهی سالمون نروژی
فروش ماهی سالمون نروژی

ده ها سال است که استادان سوشی ژاپن به دلیل عطر و طعم ظریف، رنگ درخشان، بافت عالی و توانایی مصرف خام، به سالمون نروژ اعتماد کرده اند. ماهی اقیانوس اطلس به دلیل تنوع پخت بالا و به راحتی می تواند با انواع غذاها ترکیب شود.

رنگ صورتی سالمون نروژی از یک اکسی کاروتنوئید طبیعی به نام آستاگزانتین ناشی می شود. در طبیعت ماهی سالمون با خوردن سخت پوستان آستاگزانتین دریافت می کند. ماهی سالمون پرورشی همین مواد مغذی مفید را به عنوان مکمل های موجود در خوراک خود دریافت می کند. مطالعات نشان داده است که آستاگزانتین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و در واقع می تواند پاسخ ایمنی بدن را تقویت کند.

برای خرید ماهی سالمون نروژی تازه که هفته ای دو بار وارد ایران می شود  همین الآن تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۰۸ –۰۹۰۲۵۳۴۵۰۰۱-asan_mahi

فروش ماهی سالمون نروژی
فروش ماهی سالمون نروژی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831