خرید میگو منجمد و آشنایی با این ماده غذای پرمصرف

خرید میگو منجمد

خرید میگو منجمد یک محصول دریایی است که می‌تواند به افزایش سرانه مصرف آبزیان کمک کند. خرید میگو منجمد برای دسترسی و حفظ کیفیت محصول میگو، رواج یافته است. در این مقاله با خرید میگو منجمد و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

میگوها غذاهای دریایی شگفت‌انگیزی هستند، انتخابی محبوب با تنوع بسیار. آنها همچنین به طرق مختلفی فروخته می‌شوند (منجمد یا  تازه  که  به‌صورت با پوست و یا بدون پوسته، با سر و بی‌سر با دم و بی‌دم)

در بیشتر نقاط جهان، غذاهای دریایی محصولی لوکس به حساب می‌آیند. به همین دلیل تولید کنندگان غذاهای دریایی به کیفیت محصول نهایی بسیار اهمیت می‌دهند. 

همچنین یک تصور غلط وجود دارد که میگو تازه حتما از میگوهای منجمد بهتر است در واقعیت، میگوهای منجمد هم پرخاصیت و سالم هستند. در این مقاله بیشتر در مورد دلایل  میگوهای منجمد صحبت خواهیم کرد.

پردازنده‌های مواد غذایی باید ضمن شناسایی مناسب‌ترین فن‌آوری انجماد، فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرند تا بهترین غذاهای دریایی منجمد را تهیه کنند. فن‌آوری انجماد انتخاب شده نیز باید برای طیف گسترده‌ای از محصولات مورد استفاده قرار گیرد. انواع مختلفی از روش‌های انجماد وجود دارد.

خرید میگو منجمد

چرا خرید میگو منجمد

میگوها به‌راحتی قابل فساد هستند. بنابراین، اکثر میگوهای فروخته شده بلافاصله پس از برداشت منجمد می‌شوند و به همان شکل به فروشگاه‌ها تحویل داده می‌شوند. این امر برای حفظ طراوت آن هنگام ارسال به فروشگاه‌ها است.

اگر اطمینان ندارید که میگو تازه درون فروشگاه‌ها، چه مدت از زمان صید آن می‌گذرد بهتر است میگو منجمد شده را انتخاب کنید یا بهتر از برای خرید میگو تازه خود، فروشگاه‌ها یا مراکز خرید مطمئن را انتخاب کنید.

هنگام خرید میگوهای منجمد، می‌توانید کیفیت میگو را به اندازه زمان صید بدست آورید و می‌توانید قبل از استفاده، آن را به‌راحتی آماده یخ‌زدایی کنید. در صورت عدم دسترسی مستقیم میگوهای تازه از دریا، خرید میگوهای منجمد می‌تواند جایگزین بسیار ایده‌آلی باشد. آنها به‌دلیل حفظ کیفیت آن ممکن است انتخاب بهتری باشند.

خرید میگو منجمد و ویژگی‌های مثبت آن 

۱- ماندگاری طولانی‌تر

در مقایسه با میگوهای تازه که بلافاصله باید پخته شوند، میگوهای منجمد ماندگاری بیشتری دارند. شما می‌توانید آن را تا ۹ ماه درفریزر خود ذخیره کنید و کیفیت آن را از دست نمی‌دهد.

۲- کیفیت

این مهم‌ترین واقعیت کیفیت است که باید در مورد میگو بدانید زیرا تصور غلط وجود دارد که خرید میگو “تازه” بهتر است. گاهی فکر می‌کنید میگو تازه خریداری می‌کنید، به احتمال زیاد فقط میگوهای منجمد است که قبل از فروش یخ‌زدایی شده است. در صورت خرید میگو منجمد، می‌توانید قبل از استفاده از یخ‌زدایی آن در اوج کیفیت از آن استفاده کنید. بنابراین اگر مطمئن نیستید که این میگو تازه است، میگو منجمد بهتر است.

۳- خرید عمده و بیشتر

به دلیل ماندگاری طولانی، می‌توانید یکبار میگو بیشتر خریداری کنید و مجبور نیستید هر بار که به چند قطعه نیاز دارید، به فروشگاه بروید.

خرید میگو منجمد و یخ‌زدایی میگوها

اکنون که به میگوهای منجمد دسترسی پیدا کرده‌اید، باید بدانید که چگونه آن را یخ‌زدایی کنید. می‌توانید آنها را در یک کاسه قرار دهید و روی آن آب سرد بریزید. بسته به اندازه میگو، از ۳ دقیقه تا ۱۵ دقیقه می‌توانید اجازه دهید. همچنین می‌توانید آن را یک شب قبل در یخچال بگذارید تا به‌طور طبیعی یخ‌زدایی شود. 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی 02122034831